2013. május 6., hétfő

Sóhajtozós bejegyzés :)



Huhh gyerekek, végem. Bizonyára sokan láttátok már képekről (esetleg a szerencsésebbek maguknak is tudhatják) az Illamasqua fürjtojásra hajazó körömlakk családját. Nemrégiben a Hard Candy előrukkolt egy hasonló kollekcióval, csakhogy nekem még százszor annyira tetszik, mint az eredeti! 

Az apropó az egészben, hogy 17 (Illamasqua) helyett 4 dollárba fáj darabja. Ugye, hogy így mingyárt más a helyzet?:)


És a kollekció darabjai külön-külön:

Cocoa Smore

Cotton Candy Pink

Gummy Green

Jelly Bean Blue

Sugar Rush

Pixie Pink

Pink Taffy

Peach Pop

Hogy tetszik a "fürjtojás effekt"? Melyik a kedvencetek a kollekcióból?
Ha valaki talál valamilyen alternatív rendelési lehetőséget belőlük Magyarországra, feltétlenül jelezze a lelkes magyar hallgatóságnak:D

  
Petronella xox

9 megjegyzés:

  1. Úúúúúú....Pixie Pink, Jelly Bean Blue, Gummy Green, Cotton Candy Pink!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pacsi, nekem is ezek tetszenek a legjobban:)) szereleeeem(L)

      Törlés
  2. áhhh gyönyörűek :) talán a pink taffy a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt hiszem, mindet elfogadnám, ha eredeti áron rátehetném a kezem:P

      Törlés
  3. Nekem már azelőtt tetszettek ezek a "pasztell lakkban színes csillámok" című történetek, mielőtt fürjtojás effekt néven hódítani kezdtek volna, de számomra rejtély, hogy itthon miért nem lehet kapni hasonló darabokat. Addig is jobb híján jelly sandwicheken élem ki magam, de ha valaki valahol találkozna ilyen szépségekkel, akkor feltétlenül értesítsen engem is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahh a jelly sendwichek a legjobbak*.* most hétvégén a barátaim ballagására is készítettem és a ballagás helyett a körmömet nézegettem végig:D

      Törlés
  4. Úgy az egész jöhetne, feltétlen kell beszerzési forrás, pleaseeeeeee valaki!

    VálaszTörlés
  5. Nemrég csináltam ilyen lakkot :D egy halványabb rózsaszín lakkomba beleszórtam holografikus csillámokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow ez nagyon jól hangzik!!:) a végén saját kis vállalkozásba is kezdhetsz;)

      Törlés