2013. május 31., péntek

Nyári TAG

Sziasztok lányok, DJKaty blogján találkoztam ma ezzel a bejegyzéssel, és nagyon tetszett, főleg, hogy nem egetrengetően hosszú, így zsúfolt pénteki napjaim kevésbé zsúfolt perceiben ki is tudtam tölteni- remélem csatlakoztok ehhez a TAG-hez, szeretném a tieteket is elolvasni! :)

1. Nyáron, hajmosás után magától szárad a hajad, vagy megszárítod?
Egy picit mindig szoktam szárítani rajta, főként a töveinél, hogy legyen benne volume :) Ezen kívül kifejezetten jót tesz a hajamnak, ha magától szárad, akkor sokkal hullámosabb!

2. Fagyi vagy jégkrém?
Aaah mindkettő. A közelünkben van pár nagyon szuper fagyizó, azokért megveszek, na meg a Levendula is egy olyan "kézműves csokizó", ahol az étcsoki fagyi művészi szintre lett emelve. Amúgy a Cornettót és néhány Magnumot is nagyon szeretem, de a kedvenc jégkrémem a Sport szelet jégkrém.

3. Szoknya vagy rövidnadrág?
Jobban szeretem a szoknyákat, de sokkal többet hordok rövidnadrágot:D Mivel nagyon alacsony vagyok, nekem mindkettőből csak az elég rövid fazon áll jól, és rövid szoknyákban néha nem nehéz villantani :D


4. Tenger vagy tópart?
Igazából óceán. Szerintem az semmihez sem fogható. Azok a hullámok és a hangulat.! Meg a kis rákocskák a parton :)

5. Hányas faktorú naptejet használsz?
Ebből a szempontból nem vagyok túl hákis, ami kézre esik. Van itthon 15 faktorostól kezdve 50 faktorosig minden, ami szem-száj ingere. 

6. Kedvenc nyári parfüm?
Cherry Blossom L'Occittane-éktól!

7. Kedvenc kiegészítő a nyárra?
Napszemüveg, saruk minden mennyiségben, vibráló rúzs és fagyi színű körmök :)

8. Saru vagy flip-flop (alias tangapapucs)?
Saru! A kedvencem 4 év használat után megadta magát véglegesen (nem semmi szolgálat:), de idén vettem egy jópárat, szóval van választási lehetőségem.

9. Kedvenc nyári sport?
Kenuzás, táncolás (nyáron vannak a legjobb intenzív tánckurzusok!), és kártyázás a Balaton partján :P

10. Kedvenc fesztivál?
Nem rajongok a fesztiválokért, egy előadó sem tud annyira lázba hozni, hogy civilizálatlan körülmények közt nomádkodjak egy hétig, közben egész nap attól kelljen tartanom, hogy nyakon hány valaki.

11. Hova mész nyaralni?
Családdal Corfura, barátokkal Balcsira (ez már sokéves rutin, mindig ugyanoda megyünk, a barátomék nyaralójába:). Nem tudom, hogy idén anyagilag futja-e rá, hogy a szerelmemmel is elmeneküljünk a világ elől külföldre, tavaly szerencsére volt rá módunk, ezt majd meglátjuk. És még egy gyerektáborban leszek csoportvezető, 10 éves korosztálynak (ez is Balcsi), nagyon várom! :)


Remélem, tudok ma még egy másik bejegyzéssel is szolgálni, addigis mindenkinek kellemes és hasznos péntek délutánt!
És ne felejtsétek el kommentben belinkelni, ha kitöltöttétek ;)


  
Petronella xox

4 megjegyzés:

  1. Ó, Korfut nagyon szeretem, még 9 éve jártam ott, de azóta is visszavágyom! Kérlek, készíts majd képes beszámolót róla :-) Az a csokifagyi pedig isteni lehet...

    VálaszTörlés
  2. Fesztiválos válaszoddal teljes mértékben egyetértek. Így vagyok ezzel én is!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha, a modern civilizáció áramfüggő termékei vagyunk :D

      Törlés