2013. május 23., csütörtök

Color Club: Fashion Addict



Összesen 7 darab Color Club körömlakkom van, ebből 4 holo-, 2 csillámos- és egy krémfinishű. Nagyon bírom ezt a márkát, mert holo téren hiánypótló, és amúgy is egészen különleges lakkok közül csemegézhetünk. Amit annyira nagyon nem szeretek, az az, hogy az elmúlt 2-3 év új kollekcióit Magyarországon nem tudjuk megvenni. Pedig a holografikus lakkok közt is csak a 2012-es és 2013-as kollekcióban vannak igazi gyöngyszemek.

Color Club holografikus körömlakk Fashion addict árnyalatban
Hol találod meg? Aphrodité 97 Kft webshop vagy az üzleteikben (lent térkép)
Mennyiért? 990 Ft a 15 ml-es, 450 Ft az 5 ml-es

Mivel még nem írtam egy Color Club lakkról sem, ennek a bemutatás része kicsit hosszabb lesz, míg a későbbi részekben (hacsak nem üt el a minőség) a hangsúly a képeken és színeken lesz.


Kezdjük a csomagolással, semmi extra, szögletes, téglatest alakú üveg (ami tárolás szempontjából a legpraktikusabb) és kézreálló, fekete műanyag kupak. A tetején még díszeleg egy kis dombornyomott virág is :) Méreteiben és alakjában az Essiehez tudom leginkább hasonlítani azok a márkák közül, amik nekem is megvannak itthon. Az elején fekete felirattal látható a márka logója s miegymás, az alján pedig egy matrica jelzi az árnyalat nevét és számát.

Gigantikus mennyiséget, 15 ml-et rejt magában, aminek én nagyon örülök, bár nem tudom, el fogok-e valaha használni ennyit ugyanabból a színből. De rühellem, mikor a kis H&M-es mini körömlakk csomagocskák 3 használat után besűrűsödnek és használhatatlanok lesznek. (tegnap egyébként vettem lakkhigítót, remélem, ki lehet küszöbölni ezt a helyzetet!)


Az ecsetétől először nagyon féltem, mert irtó vékony, és ha azt írom, hogy vékony, akkor tényleg azt értem alatta:) Egyszerűen képtelenség egy "mártással" kifestenem a hüvelykujjam. Kicsit trükkös is, hogy ráérezzen az ember, mi az a mennyiség, ami pont elég egy körömhöz, könnyű vagy túl keveset, vagy túl sokat felvenni az ecsettel. Én egyébként is jobban szeretem az Essence és Catrice féle tömzsi,  széles, lekerekített formát, számomra az a mennyország, ha ecsetről van szó. De az első ijedelmek ellenére mégis csak sikerült vele szépen dolgoznom, és bár óvodás korom óta festem a körmöm, azért profinak nem mondanám magam, szerintem másnak sem okozna gondot! Természetesen a magasfényű fedőlakk most sem maradhatott el, nem tompítja a holo hatást és gélszerű csillogást ad. 2 rétegben festettem fel, de már egy rétegnél is nagyon jó a fedésük, legalábbis ahogy tegnap éjszaka félsötétben, lakkozás közben láttam:)



Annyi biztos, hogy ha sziporkázó napfényben sétál az ember az úton, nem nehéz észrevenni ezt a lakkot, igazi figyelemfelkeltő darab:D Egy csomó kislány megbámulta a körmöm a buszon, bár én is ezt tenném a helyükben, annyi biztos:P



ODAVAGYOK ezért a körömlakkért, szerintem ez a kedvencem a bagázsból, vagy csak jelenleg a holo lakkok közül ez áll legközelebb a jelenlegi hangulatomhoz. Nem tudom, de megállás nélkül a körmömet bámulom.


Két üzletük van Pesten (vagyis azt hiszem, az egész országban), és mindkettő bazi messze tőlem, természetesen:D Én már mindkét üzletükben voltam, inkább az előbbit ajánlom, mert nagyobb a választék, nagyobb az üzlet és CC lakkok közül a minik csak itt találhatóak meg. Ezen kívül a nyitvatartás is hosszabb és könnyebben megközelíthető. De mindkét helyen nagyon segítőkészek az eladók, nagyon kis drágák:)

Üzletünk címe: 1132 Budapest Visegrádi utca 60.
(Visegrádi-Gogol utcasarok, a Lehel Csarnokkal szemben.)
Email: info@aphrodite97.hu
Tel: (061) 783-01-40
Nyitvatartási idő: Hétfőtől-péntekig 9-18 óráig



Üzletünk címe: 1045 Budapest Ankara utca 34.
Tel: (061) 3 601 275
Nyitvatartási idő: Hétfőtől-péntekig 9-17 óráig
Email: info@aphrodite97.hu


Ó. Természetesen a körömlakkokat saját két kezemmel megkeresett pénzemből vettem, nem az üzlettől kaptam tesztelésre. A véleményem a sajátom, és semmi más nem befolyásolt, csak a holo sziporkázás hipnotikus hatása.

Tetszenek a holo lakkok? Ez bejön?

  
Petronella xox

7 megjegyzés:

  1. Júj de jó, hogy megírtad, hol található az üzletük! :)))))
    Na majd ha Pesten járok, tuti bekukkantok oda!
    Odavagyok a holo lakkokért, de még nincs, na de majd ha eljutok oda! :D

    Ezer puszi a címekért! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit;) igen, érdemes benézni, de előtte jó körülnézni a webshopban, mert sok kollekciót nem árulnak és vannak olyan kollekciók, amikből csak pár színt. Csak hogy ne legyen csalódás :)
      Ó, honnan írsz? :)

      Törlés
  2. Szerintem brutálisan szép!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon a szívemhez nőtt!

    VálaszTörlés
  4. Huh hát ez eszméletlen szép, minden képen olyan gyönyörű :) én is egész nap csak a körmeimet bámulnám, ha ez lenne rajta :) meseszép :)

    VálaszTörlés
  5. ez a körömlakk tervben van,hogy megrendelem, és nem is változott meg ez az elhatározásom , nagyon szép lakk, és hasznos poszt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon fogod szeretni, igazi ékszer ;) örülök, hogy segített :)

      Törlés