2013. május 9., csütörtök

Lovely Baltic Sand No.3 és kaviár



Helló csajok, biztosan sokan részesei voltatok az Anny-féle Desert Glam őrületnek, én is hajkurásztam majdnem egy héten át azt a bizonyos két körömlakkhoz egy ajándék körömlakk akciót a Douglas parfümériákban, majd mikor végre valahára eljutottam a Mammut II-be (Pest másik feléről, természetesen), ott már elfogyott ez az After Dinner Show nevű árnyalat (limitált), amit annyira nagyon akartam, így csak a bézs színűt vettem meg. Bosszúból bementem a Rossmannba és rápillantottam a Lovely új Baltic Sand lakkjaira. Leesett az állam!

Edina írt is róla egy összehasonlító bejegyzést, sajnos én ilyennel nem tudok szolgálni, mert az Annyhez végül nem jutottam hozzá, de ahogy láthatjátok, ha megnézitek, teljesen egyformák. Annyira örülök, hogy elfogyott, mire odaértem:)

Nagyon beleszerettem ebbe a bizonyos Lovely lakkba. Olyan különleges ez az árnyalat, ráadásul megállás nélkül szemkápráztatóan csillog - és ezzel a kaviárral egészen óceáni hangulatom támad! A barátom meg akarta enni a körmömet, mikor meglátta, hog kaviár van rajta:D meg is kóstolta, de azt mondta, hogy nem az igazi. 

Kaviárból viszonylag nagy választékom van itthon, még egy régebbi eBayes rendelés jóvoltából, de borzasztó kicsi mennyiség érkezett mindegyik színből. Még egy bajom van velük, könnyen megkopik a színük néhány nap használat után, határozottan szürkébbnek látom őket. De maga a textúra és látvány szerintem nagyon egyedi, a buszon folyton megbámulták a körmöm, bár azt nem tudom, hogy a Baltic sand vagy a kaviár teszi:D

Sajnos a jól sikerült képeim elvesztek az éterben, most fel is ment bennem egy kicsit az ideg, de rá se rántsatok, szerencsére ennek még viszonylag jó lett a minősége.

Szeretitek a liquid sand finishű körmöket? Bitrokoltok valamilyet az Opi/Zoya/Anny/Lovely-k közül?
Engem most a Zoya lakkok nagyon elkezdtek izgatni, de az Opi Bond Girls kollekcióban is nagyon csinos kis színek jelentek meg:)

  
Petronella xox

21 megjegyzés:

  1. Liquid Sand tulajdonoska vagyok, a Mariah Carey kollekció volt életem első ilyen típusú lakkja: imádom-imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nézegettem a mini kollekciót, de számomra annyira mininek tűntek, hogy úgy éreztem, nem merném őket felkenni, mert elfogynak:D Dehát nem azért veszi az ember, hogy elfogyjon?:P

      Törlés
  2. Én ma 2 Rossmannban is voltam, kerestem ezt a Lovely lakkot, de nálunk (DEbrecen) még nincsenek kint :(:( nagyon szeretnééém! :)
    Jó ötlet volt ez a kaviár :) ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó:( Kivételesen mostanában nagyon sok Rossmannban voltam, és már mindenhol kinn voltak Pesten:/ Biztos egy pár napon belül pótolják! Köszönöm;)

      Törlés
  3. Eszméletlen szép lett ez a mani...én is szeretem a textúrákat kevergetni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) A kaviárt mindig féltettem eleinte, de fedőlakkal szerencsére bombabiztos:D

      Törlés
  4. Wow, gyönyörű szép :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki így együtt (is) :) a kaviárgyönygyökhöz kérhetek linket? :) és látom írtad, hogy fedőlakkal bombabiztos, de egyáltalán nem jönnek le? és nem is veszíti el a színét a fedőlakk hatására? azt olvastam, hogy pár nap után szürkébbnek látod, csak, valahol azt olvastam, hogy a fedőlakk leszedi a színét teljesen.... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nem él az az ajánlat, de valami hasonló, ugyanilyen árfekvésben: http://www.ebay.com/itm/12-MINI-BOTTLES-COLOURED-NAIL-ART-BEADS-CAVIAR-DECORATION-/370765332014?pt=UK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA&hash=item565355fe2e
      Nekem bombabiztos volt, semminem mozdult napokig, mondjuk embertelen mennyiségű fedőlakkot tettem rá, biztos ami biztos:D Igen, feltűnt, hogy mintha kicsit feloldotta volna a színt a fedőlakk, de én anélkül biztos nem menrtem volna bevállalni. Nem mernék úgy a táskámba sem nyúlni.

      Törlés
    2. Köszi :) annyira szépek, csak én is attól félnék, bármihez hozzáérek, szépen lassan elhagynám őket :) de akkor fedőlakkal szerintem bevállalom :) és ha a színét sem olyan vészesen szedte ki, akkor nem gond :) csak én azt hittem teljesen kiszívja.... :)

      Törlés
    3. Ja és milyen fedőlakkot tettél rá? Mert lehet az sem mindegy :) és csak simán rákented, csak sokat, vastagon? Vagy több rétegben? :) bocsi a sok kérdésért....

      Törlés
    4. NYC turbo dry fedőlakkját, minder azt kenem mostanság:) csak egyszer fedőlakkoztam őket, de akkor rengeteget tettem rá, le sem húztam az ecsetről a felesleget, és vagy 3 adagot tettem egy körömre. Ekkor kicsit el is mozdultak a golyócskák, de az ecsettel nagyjából elrendeztem őket, aztán ahogy az megszáradt, lerobbanthatatlanul ragaszkodott a körmeimhez:)
      Egy próbát mindenféleképp megér, és ki tudja, lehet, hogy neked lesz egy még jobb taktikád ;)

      Törlés
    5. Köszi :) ha jobb taktikát találnék, akkor mindenképpen megírom :)

      Törlés
  6. Szia!

    Díjat kaptál tőlem :) http://nailpolishmaniac.blogspot.hu/2013/05/best-blog-dij.html

    VálaszTörlés
  7. sziia!
    új olvasód vagyok, nagyon tetszik a blog, imádni való ez a köröm, ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó ez a párosítás! :)
    Szuper lett! :)

    VálaszTörlés