2014. augusztus 4., hétfő

Picture Polish - Lagoon


Ritka az olyan lakk, ami egyértelműen nyári lakk számomra, és ez a lakk úgy képes minderre, hogy az év többi részében is lelkiismeret furdalás nélkül felkenném. 


Ízlés kérdése, de számomra ez a lakk maga a tökéletesség: türkiz/teal crelly alap holo csillámokkal és világosabb teal hexagon glitterekkel. Csodásan mutat az üvegben, de azon lakkok közé tartozik, amik a körmökön is ugyanolyan jól mutatnak!


És ha mindez ne lett volna elég, ez a lakk szuperül pigmentált, két rétegben tökéletesen fed, de megkockáztatom, hogy rövidebb körmű lányoknak egy vastagabb rétegben is ezt a teljesítményt produkálja majd. A felkenés egy álom, mint a vaj, úgy siklik a körmökre, nekem még a glitterekkel sem kellett bajlódnom, nem akartak egy kupacba gyűlni.


Csodás a körmökön, ugye? Többen is kérdezték már, hogy ez géllakk-e? A képeket elnézve nem kérdéses, hogy miért, bár nyilván a Seche is besegít. Egy kis közeli nyami:


És néhány közvetlen napfényben készült fotó, vigyázat, lehet, hogy csábulatba ejt!:)


Önmagában is mese ez a lakk, egy fontosabb családi eseményen is megállta a helyét, de másnap kísérletezősebb hangulatomban voltam, és eldöntöttem, hogy előhozom Lagoon legtengeresebb arcát egy kis nyomdázással. 


A mutató- és kisujjamon látható mintát a MoYou Sailor 03-as lemezről választottam, a horgony pedig (kapaszkodjatok meg!) egy ősidők óta nálam porosodó Essence lemezről van, ami vicc kategória, de erre a célra most tökéletesen bevált (valószínűleg most használtam először és utoljára). Mindezt a kedvenc ezüst nyomdázós lakkommal, a Barry M Silver Foil lakkal tettem, ezzel egyszerűen nem lehet elrontani!


A legutóbbi Nailland szállítmánnyal a Lagoon-ból is jött egy szép adag, néhány napja még láttam a Naillandben belőle, a honlapon már elfogyott, de érdemes benézni a standra, hátha szerencsével jártok!:) 

Nekem az egyik kedvenc nyári lakkom, és egyben az egyik kedvenc Pucture Polish lakkom is (mindkettő nagy szó!), úgyhogy jobban nem is ajánlhatnám!


25 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, én is nézegettem, gyűjteni fogok pár PP-t a meglévők mellé, csak fogyjon a többi lakkom otthon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy a PP lakkokból sosem elég, mindig van valami, ami felkelti az ember figyelmét.:P

      Törlés
  2. Ez egyszerűen cs-o-d-á-l-a-t-o-s!!! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen elrabolta a szívem, remélem, soha nem lesz vége a nyárnak!

      Törlés
  3. Gyönyörűűűűűűű *-* Igazi nyárias, mintha egy sellőt préseltek volna bele az üvegbe *-*

    VálaszTörlés
  4. Fuhh, nem csodálom, hogy kedvenced lett. A körmeiden igazán jól mutat,elég meggyőzőek a képek a lakk szépségét illetően :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy meggyőzőek lettek a képek, tényleg ritka szép lakk! ;)

      Törlés
  5. No igen, ez is rajta van a wishlisten, pedig eleinte nem akartam. De ezek után KELL :)

    VálaszTörlés
  6. azt hiszem, h ha a columbia beválik, nem kérdés, h ezt a nyári csodát is meg kell majd venni, annyira ámulatos.. ^^ (de most előtte egy fehér lakkot kell végre kipróbálnom, arra vágyom nagyon :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, Columbia!*.* Mennyire szeretem azt a lakkot is!
      A Golden Rose fehér lakkját én is beszereztem, mert fogyóban van a kedvenc fehér lakkom, Essie Blanc, és a fehér szín elengedhetetlen!:)

      Törlés
  7. pár hete rendeltem meg ezt a lakkot és azóta is imádom, egyetértek veled, tényleg igazi nyári lakk:))

    VálaszTörlés
  8. én leszek most a kivétel :D
    annyira szeretném szeretni ezt a színt, rengetegszer forgattam már a kezemben ezt a lakkot, de egyszerűen nem és nem. nem az én világom. hozzáteszem, hogy rajtad egyszerűen gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jóóóó! láttam, hogy megosztották a bejegyzésedet a piCture pOlish Facebook oldalon! ez fantasztikus! :)

      Törlés
    2. Emlékszem, hogy írtad többször is, hogy nem szereted a teal lakkokat, hát sajnos ebben egyértelműen megtalálható a zöld, de nekem éppen ettől tetszik, teljesen rendben van, hogy ami egyikünknek a kedvence, másnak nem tetszik. ;)
      Köszönöm, hogy szóltál, meglestem, azóta is a fellegekben járok, ez tényleg szuper!!!

      Törlés
  9. Gyönyörű :) Nyomdázva és anélkül is :)

    VálaszTörlés
  10. Ez a lakk egy csoda! Szuper lett a nyomdázás :)

    VálaszTörlés