2013. május 7., kedd

Fél éves nyereményjáték - LEZÁRVA



Kedves lányok, ez a nap is elérkezett, FÉL ÉVES lett a blog! El sem hiszem, annyira gyorsan elszállt ez az idő. December 4-én írtam az első bejegyzést, akkor még nagyon félénk voltam ebben a világban, nem mondom, hogy ez még nem tűnt el, de dolgozom rajta:) 

Teljesen elfeledkeztem arról, mikor indult ez az egész blogolás, elkezdtem tegnap számolgatni és voila! Nagyon meglepődtem, hogy ennyi ideje írogatok már. Ma informatikából vizsgáztam, de utána a nyakamba vettem a várost, ugyanis tegnap kitaláltam, mi is lenne egy olyan ajándék, ami nem túl hétköznapi, és közben én sem megyek anyagilag csődbe - kicsit elszállt velem a ló az utóbbi időben, most önmegtartóztató életmódot folytatok és megfosztom magam a vásárlás összes gyönyörétől - viszont ma kivételt tettem:) Nem ígérem, hogy kocsit, házat adok bárkinek is, de egy kis aprósággal szeretnék kedveskedni ;) Remélem nektek is úgy fog tetszeni, ahogy nekem!

A nyeremény két 7 ml-es Color Club körömlakk: Too Violet és De-Luxe-cious. Mindkettő holografikus csillámokat tartalmaz, amik a napfényben ezer színben táncolnak, de sajnos csak este fele értem haza, így a képek nem a legjobbak:/



talán ezen a homályos képen jön át a leginkább a nehezen lencsevégre kapható holo hatás:)


A szabályok egyszerűek:
1. Írj egy jelentkező kommentet, ha tetszik a nyeremény, és szeretnél esélyt kapni rá, hogy te kapd meg őket.
2. Győződj meg róla, hogy követed a blogomat a bloggeren keresztül! Ez a jelentkezés egyetlen feltétele, ami egy esélyt ér. Írd le a kommentben, milyen néven követsz.
3. Ha Bloglovin-on keresztül is követsz, plusz egy esélyt kapsz.
4. Valamint plusz egy esélyt adok az eddigi 29 követőmnek (bár természetesen a követők számának növelése is a cél, ér ezután is követni:), akik akármilyen nyeremény nélkül is követtek, innen is egy nagy puszit küldök mindannyiuknak:) Ha közéjük tartozol, mindenféleképp jelezd!
5. Ha az elmúlt két hónapban legalább három kommentet írtál, egy újabb esélyt kapsz, kérlek ezt is jelezd:)
6. Végül, de nem utolsó sorban, írj egy email címet, ahol felvehetem veled a kontaktot, amennyiben téged dob ki a gép!

Azaz összesen 4 esélyt kaphatsz, ha az minden követelménynek megfelelsz. Természetesen egy eséllyel is ugyanolyan szépen lehet nyerni ;)

A jelentkezés egyéb fontos tudnivalói:
1. Csak 18 év felett lehet jelentkezni, vagy ha még nem vagy nagykorú, a szüleid/gondviselőd engedélyével, hogy megadhatod a későbbiekben a lakcímedet, hogy el tudjam postázni az ajándékot.
2. Jelentkezni akárhonnan lehet, azaz a külföldön élő olvasóim sem kivételek:)
3. Bloggerinák és bloggal nem rendelkezők egyaránt jelentkezhetnek, nincs kivételezés, negatív diszkrimináció:D
4. Azt hiszem, ez elég alapvető, de természetesen a termékek teljesen újak. Nekem sincsenek ilyen árnyalataim, előre is irigylem a nyertest!!:)
5. A nyertesnek postán küldöm a nyereményt, de a Pesten lakóknak szívesen átadom személyesen is egy kávé mellett :)

A játék a mai naptól 2 hétig fut, azaz 2013. május 21-én, kedden sorsolok.

Mindenkinek SOK SIKERT!


  
Petronella xox


43 megjegyzés:

  1. Szia!

    1. Szeretnék jelentkezni.
    2. Mea néven követlek
    3. Bloglovin. Tímea Medgyesi, vagy Mea
    4. Valamint plusz egy esélyt adok az eddigi 29 követőmnek: eddig is követtelek.
    5.. timmie (kukac) citromail (pont) hu

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Dejó, pont beletartozom az eddigi követőkbe, épp a napokban kezdtelek követni, Bloglovinon csak most Lakk Matt néven, az email címem lakkmatt kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  3. Ja és persze jelentkeznék a megnyernivaló ezerszínben pompázó csillámokért :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szeretnék jelentkezni, már olyan régóta szeretnék Color Club lakkot, annyira kíváncsi vagyok rá, hogy milyen, szóval nagyon tetszik a nyeremény :)
    Beautyblog Gabica néven követlek
    Bloglovinon szintén ezen a néven
    Nem emlékszem pontosan, hogy hány kommentet írtam már eddig Neked :S
    Benne vagyok már a 29 követődbe :)
    e-mail: pgabica88@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szuper, felvettelek titeket az adatbázisba;)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Köszi a játékot, nagyon tetszik a nyeremény, úgyhogy szeretnék jelentkezni.
    Bloggeren Szívecske néven követlek és benne vagyok a 29-ben :) Újabban Bloglovinon is követlek, ott Szandra Szikora néven. Az e-mail címem: szikoraszandi&gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni:) i.nickey néven követlek, benne vagyok a 29-ben:) e-mail címem:i.nickey@freemail.hu

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Málnahab néven követlek,email címem: szofia.hajdu@freemail.hu
    Köszi a lehetőséget,és boldog féléves szülinapot! :))

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon tetszenek a lakkok, és szeretnék jelentkezni a játékra.
    A blogon Fanni Kereki néven követlek.
    Bloglovinon szintén Fanni Kereki néven követlek.
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Szeretnék jelentkezni.
    Fanni néven követlek,benne vagyok a 29-ben. Bloglovinon szintén Fanni néven követlek.
    e-mail: cuteworldxd@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  11. Szia :) gyönyörű ez a két lakk, így ringbe is szállok értük. Emese Tóth néven követlek, bloglovin-on Emese KatzenKralle néven. Mailcím: mesi.kralle@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia! Tetszenek a lakkok, szóval benevezek :) zizitim néven követlek, benne vagyok a 29-ben, bloglovin-on fogalmam sincs mi a nevem, de ott is követlek :) e-mail címem: t pont varvari kukac gmail pont com.
    Boldog féléves szülinapot, és további sikeres folytatást kívánok. Nagyon tetszik a blog, csak úgy árad belőle az üde fiatalság ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy apró megjegyzés: jó lenne egy keresés mező a blogon, mert van, hogy rémlik valamelyik poszt, de nem tudom pontosan mikori és egyszerűbb lenne így keresni, mint a google-ben ;)

      Törlés
    2. Én tisztára abban a tudatban éltem, hogy ilyen van a blogon:O köszönöm, hogy szóltál, nagyon aranyos vagy!! És minden vélemény számít;) És köszönöm a kedves szavakat is :)

      Törlés
  13. Szia! Először is gratulálok a fél évhez, szuper kis blog vagy!
    Olyan rééégóta szeretnék ilyen Color Club-os holo lakkokat, hogy játszom értük :)
    Nikolett néven követlek itt, rendszeresen olvasom a blogod, de feliratkozni még csak most iratkoztam fel bhaa és mennyi bloggal vagyok így :D
    Bloglovinon pedig Made in Beauty néven követlek
    email pedig: madeinbeautyblog@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget és még többször ennyi fél évet! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ugye tudod, hogy te vagy talán a legkedvencebb bloggerinám?:) Különösen jól esnek ezek a szép szavak;)

      Törlés
  14. Szia!
    Gratulálok a fél éves szülinaphoz :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra, gyönyörűségesek a lakkok :)
    Réka néven követlek.
    e-mail: reka1807@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Gratula! Én is szeretnék jelentkezni:). Lina néven követlek, bloglovinon is. E-mailem: mivanlina@gmail.com
    Köszi a lehetőséget, csodásak a lakkok:)!

    VálaszTörlés
  16. Szia! Most találtam rá a blogodra, djkatybeauty.blogspot.com néven követlek, az emilcímem djkatybeauty@gmail.com. :-)

    VálaszTörlés
  17. Szia.

    Boldog blogfélszülinapot :) :)
    Monika néven követem a blogod.
    Kisfekete Cica néven követlek Bloglovinon.
    Benne vagyok a régi 29 követődben.
    Hagytam legalább 3 kommentet az elmúlt 2 hónapban.
    Mail címem: kisfeketecica@gmail.com
    Annyira szépek ezek a Color Club lakkok, és nekem még nincs is CC lakkom, annyira nagyon szeretném őket, nagyon, nagyon :) bárcsak az enyémek lehetnének :)
    Köszi szépen a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szuper nyeremények, sok sikert a folytatáshoz! :)
    GFC: Kondás Petra
    Bloglovin: Kondás Petra
    Email: kondaspetra [kukac] gmail [pont] com

    VálaszTörlés
  19. boldog 6 hónapot! :)

    Nóra néven követlek ( a keménymag 29-ba beletartozom :D) itt, FB-n Nora Pirosként.
    1-2 kommentet biztos hagytam, de pontosan én sem tudom mennyit...
    Bloglovinon pedig Alanoraként követlek :)
    mail:nora.piros@gmail(pont)com

    köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) FB csoportom nincs, legalábbis nem tudok róla:D

      Törlés
  20. szia !
    szeretnék jelentkezni cs.szandraa néven követem a blogodat email: csongedi_szandra@citromail.hu
    pont 21-én érettségizem, szép kis ajándék lenne :P :) köszi a játékot ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok sikert az érettségihez!!:) Ki tudja, lehet, hogy melléd pártol itt is a szerencse:))

      Törlés
    2. köszönöm :)) hát nagyon örülnék az biztos :)

      Törlés
  21. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Itt rone2122 néven követlek.
    Bloglovinon Schmidt Regnáta néven.
    e-mail: rone2122@gmail.com

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia! Én is jelentkeznék :) Itt Tala, bloglovinon Vera. Emailem pedig everatala at gmail dot com :) És igen, kissé paranoiás vagyok a sok spam miatt ^^

    VálaszTörlés
  23. Szia :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra, Zsofia Főző néven kötvelek itt (és elvileg Bloglovinon is ha ugyan így kell követővé vállni)
    E-mailem: zsofiafozo@gmail.com
    Boldog fél évet! :)

    VálaszTörlés
  24. Szia :) szeretnék jelentkezni, Gabriella Branyiczky néven követlek, gabriella.branyiczky@gmail.com az email címem.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra. :D
    Itt Dalma ( : néven követlek.
    Bloglovin. Dalma Sánta néven.
    E-mail: dalma.snt@gmail.com ( :

    VálaszTörlés
  26. Szia! Szeretnék jelentkezni :)
    Daura néven követlek itt.
    Bloglovin: Dóra (bloglovin.com/doorathea)
    E-mail: tdorothea (kukac) gmail (pont) com
    Köszi és boldog fél évet! :)

    VálaszTörlés
  27. sziia!
    réka kerekes néven követlek, email:reka0804@gmail.com

    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  28. Szia.
    Én is jelentkeznék, nagyon tetszenek a nyeremények, de főleg a blogod :) Most találtam rá, gyorsan végig is olvastam az összes bejegyzést :D
    Itt GhostGirl néven követlek, bloglovinon pedig szintúgy GhostGirl néven.
    Az e-mail címem: nikigulyas92@gmail.com
    Nagyon régen nyertem már, ezekre pedig nagyon fáj a fogam, így szorítok, hogy engem dobjon ki a gép nyertesként :D

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Tetszik a nyeremény.suram néven követlek, a Bloglovinon Mária Surányi néven. e-mail címem: suram@gmail.hu
    Köszönöm a játékot.
    üdv.
    Surányi Mária

    VálaszTörlés
  30. Szia :)
    gyönyörúek a lakkok :) (elvileg) Dee néven követlek. Követlek bloglovinon is de képtelen vagyok rájönni milyen felhasznalonévvel mert mindig az emaillel lepek be es nem látom sehol, de a regi blogom látszik ott, az Dina ja minttusuklaa, szal valszeg Dina vagy Edina Hidasi vagy ilyesmi :D
    köszi a játékot!
    h.deenah@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Itt xstrawberrykissx néven követlek, Bloglovin-on Csipai Nikoletta néven, e-mail címem: linkinpark90@freemail.hu. :)
    Nagyon szupik a nyeremények! :)

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  32. Szia! : )
    Annyira gyönyörűek ezek a lakkok, hogy ha még az utolsó pillanatban is, de szeretnék én is jelentkezni a játékra! : )
    Yvuus beauty néven követlek, bloglovinon pedig Ivett Bicsák néven.
    e-mail: yvusbeauty@citromail.hu
    További sok sikert kívánok a bloghoz! : )
    Szép napot! : )

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra. :)
    Bloggeren és Bloglovin-on is Kriszta Takács néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget!
    e-mail: tkacskrisztina@freemail.hu

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    Remélem még nem maradtam le a jelentkezésről, nagyon szép mindkét lakk.
    Szóval szeretnék jelentkezni. Dii néven követlek itt és bloglovinon is :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  35. Szia!

    Remélem még benne vagyok az időben, nagyon szépek ezek a lakkok :)
    Fairyland néven követlek itt és a bloglovinon is.
    Sajnos nem emlékszem mióta követlek, nem tudom benne vagyok-e az eredeti 29 követődben. Úgy rémlik mintha benne lennék, de vagyok 100% biztos, ennek eldöntését rád bizom :)
    Nagyon szépek ezek a CC lakkok, köszönöm a lehetőséget :)
    email: fairyland088@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Thena néven követlek.
    Bloglovinon Henrietta Turk néven.
    e-mail: henrietta.turk@gmail.com

    Köszi

    VálaszTörlés