2013. május 7., kedd

Képes összefoglaló a gyorsan elszállt március és április hónapról:)



Helló drága lánykák, hölgyek, és asszonyok:D Öm, igen, a bénára sikerült megszólítás után bele is vágnék, egy kis képösszefoglalót hoztam az elmúlt két hónapról. Igen, kettőről, nem tudom miért... kitörök az egy hónapos összefoglalások ólómsúlya alól:D Furcsa időszak volt, annyi biztos, mindenki a tavaszt várta, erre jött a tél és próbálta még kicsit bedobni magát, de valljuk be, senki nem kíváncsi rá, úgyhogy mehet vissza Szibériába vagy Kanadába, vagy ahol szívesen látják! Aztán itt a másik véglet, mikor a reggeli kávémat a trambulinon iszom, aztán ki is fekszem napozni. Ez aztán a reggel.


Random vasárnapi ebéd a családdal a kedvenc olasz éttermünkben - mindenki szereti a Vapianot! Ő egyébként a húgom, Enikenn, csak neki van ilyen neve az egész világon, a szüleim találták ki:)

Síeltünk a családdal Óusztriában! Az egyik kedvenc időszakom az évben, NAGYON szeretek síelni! Egyszer a snowboardot is ki szeretném próbálni, csak a síelésben már jó vagyok, abban meg tuti bénáznék és képtelen vagyok feladni a száguldozást:(

Love is in the air! 

Márciusban le sem tudtam kattanni erről az itthon rohangálós csizmámról. Olyan fincsi meleg és puha és kényelmes!

Kell a virág néha;)

Ebben a hónapban beleszerettem egy királykék blézerbe és volt annyi eszem, hogy nem vettem meg! Ki ad egy pacsit pofont?!

Boldog tavaszt! 

Zsófi bébi, ő a legifjabb unokatestvérem!:) Kis szöszi! (most egyébként bárányhimlős szegény:/)

Szépjóreggelt, Budapest!

Még a hidegebb, kabátos Áprilisban Siófokon jártunk, hajnali 7kor ilyen gyönyörű volt a Balaton, sétáltunk egyet a parton:) (az édesnek meg volt annyi esze, hogy belemenjen a 3 fokos vízbe:D)

A medence szerencsére nem 3 fokos volt:) (a magyarázós képen egy órát röhögtem:D)

Csináltunk vízalatti képeket is, nagyon viccesek, olyan fejeket vágunk:D

Csodás idő van végre, mikor suliba megyek:) +egy random biciklista, így sokkal izgalmasabb a kép:P

Fanni (tanítványom) kezében ez a kis falatnyi nyuszi... annyira édes és puha és jajj!!(L) Úúúgy szeretnék egy nyuszit!

Felmásztunk a Várba, éljen a jó idő és a friss pesti (budai?) levegő :D

Szolnoki hétvége és Lilien bébi, akinél nincs édesebb baba (gondoltuk, míg éjszaka óránként fel nem keltünk a bömbölésére:D) Olyan okos és gyönyörű, nagyon szeretem!

1-2. kép: Erőt veszek magamon, hagyom tanulni mr. B-t
3. kép: Oké, azért csináljunk egy webcamos képet, azokból sosem elég
4. Édes mindegy, mit akartunk csinálni, folyton bealszunk, komolyan, mint a mormoták :)

A nagy melegben különösen szeretek sushit készíteni, jól esik a hideg lazachusi!

Lecsiszoltam, lefestettem, felaggattam! Sokat dob a klubhelységen:)

A Café Jubilee egy nagyon mókás és hangulatos hely (a Jászai Marinál), egy barátnős beszélgetéshez egyenesen prefetto! Most voltam itt először, de nagyon tetszett, biztosan meglátogatom még!

Gellért-hegy teteje, éljen a friss levegő(:

Családi buli és "mit vegyek fel" típusú problémák:D

Zöld nadrág és neon színek:) és borzasztó a hajam, jóég!:D

 
Jámihámi(L) Néha egyszerűbb rendelni, mint készíteni, főleg, ha nincs itthon hozzá minden hozzávaló:)

Ez jó sok lett, aki végigolvasta, annak egy nagy pacsi!
Azoknak (zárójelben) a végén megemlítem, hogy ma este egy nyereményjátékkal jelentkezem, érdemes a blogot figyelni ;) FÉL ÉVES LETT A BLOG!

Szép napot, lányok, senkinek ne vegye el a jókedvét a rossz idő!!!


  
Petronella xox

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó azon a képen a hajad, ahol Neked pont nem tetszik! De ez így szokott lenni, másnak tetszik úgy, de nekünk nem a sajátunk :) az az ing is nagyon csini!
    Tök jók a víz alatti képek!
    Én még soha nem ettem sushit, pedig annyira szeretnék már, csak félek tőle :D
    Nálunk a nappaliban ugyanilyen lila a fal színe :) hozzá dió színű bútorok fehér dekorlapokkal :)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy, köszönöm:) életem első víz alatti képei egyébként, kölcsön kaptuk a "sógornőm" vízálló szupergépét, szívesen elfogadnám:))) aaa én nagggyon szeretem a lila színt, minden árnyalatban és mennyiségben;) a sushit pedig ne hagyd ki, ha amúgy szereted a hal ízét, mert semmihez nem hasonlítható, nekem a kedvencem hosszú-hosszú évek óta:)

    VálaszTörlés
  3. Hú, mennyi szép kép! :) Izgalmas hónapod volt szerintem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsére;) És még csak most kezdődik a nyár!

      Törlés