2013. május 14., kedd

Infallible szemhéjfestékek vol.2



Nem egy részletesebb beszámolót szeretnék írni róluk, ezt már megtettem ITT egyszer, ez főként a színekről szól!:) Most, hogy már 8 árnyalattal rendelkezem, és ezek közül néhány a napi rutinomban is rendszeresen kézbe (aztán szemre) kerül, így itt az ideje egy újabb, csak nekik szentelt bejegyzésnek!

L'oreal Infallible szemhéjfestékek 
Hol juthatsz hozzá? Akármelyik Loreal tremékeket forgalmazó drogériában 
Mennyiért? 2000-2600 Ft között (részletesen a bejegyzés végén)


Jelenleg most ez az összes színem, bár egy árnyalatot nagyon, de nagyon hiányolok, majd beszerzem idővel, csak sehol nem találom:/ A tárolásukat "nagyon kreatívan" megoldottam, pár elf-es dobozkát átalakítottam az egyik sminkes fiókomban, szeretem így tárolni őket, mert nagyon kevés helyet foglalnak, mégis látom az összes színt, nem vakon veszem ki őket.


 Ezek közül az 5 új szín, amelyekről még nem írtam bejegyzést:

Flashback Silver
Számomra inkább halvány lila mint ezüst, bár akárhogy próbáltam fotózni, inkább az ezüst oldalát mutatta.

Premanent Khaki
A zöldnek egy olyan árnyalata, amit a matt mentazöldön kívül hajlandó vagyok viselni, mert nem nézek ki tőle úgy, mint egy elmeháborodott:D Szép, természetes olíva színű.

Endless Chocolat
Egy meleg tónusú, már-már vörös színbe hajló barna. Bőrön ennyire nem érzékelhető a vörös árnyalat.

Forever Pink
Gyönyörű, halvány rózsaszín arany irizálással, az egyik kedvencem!

Hourglass Beige
Halvány vajszín, tökéletes kiemelő szín. Nagyon szeretem az On and on bronze felett a belső szemzugban és a mozgó szemhéj közepén egy leheletnyit, a pillatő közelében. Gyönyörű fényt ad a szemnek:)



És amikről már írtam:
Metallic Lilac

Innocent Turquoise

Naughty Strawberry

 A színek balról jobbra:
Flashback Silver, Permanent Khaki, Endless Chocolat, Forever Pink, Hourglass Beige, Innocent Turquoise, Naughty Strawberry, Metallic Lilac



Végül összehasonlításképp néhány szín:

Forever Pink és Naughty Strawberry

Flashback Silver és Metallic Lilac

UPDATE: 
Pár napja láttam, hogy a DM-ben bizonyos árnyalatokat 1000Ft-ért, másokat 1600-ért árulnak, szerintem ez az eddigi legjobb ár, amivel találkoztam! A színek nagy része 2000 Ft.
A Müllerben a legdrágábbak, 2600 Ft színenként.
A Rossmannban néha ki lehet fogni jó akciókat, egyébként pedig 2200 Ft egy szín.


Kicsit hosszúre sikerült ez a bejegyzés, pacsi, és gratuláció, ha idáig eljutottatok ;)
Ti szeretitek/használjátok ezeket a szemhéjfestékeket?

  
Petronella xox

18 megjegyzés:

  1. Ó, én is imádom ezeket, csodásak a színeik. A napokban tervezem jelentkezni a saját színeim bemutatásával :-)

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen gyönyörűek ezek a színek. Nekem is kell mind :D

    VálaszTörlés
  3. Én is odavagyok értük, nekem eddig még csak 4 db van, viszont őszintén szólva valahányszor használtam az Innocent Turqoise-t mindig elbénáztam, valahogy nem sikerült vele jó sminket alkotnom. Tudsz esetleg valami bevált kombinációt ajánlani ezzel a színnel? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ezzel most kifogtál rajtam, mert egyértelműen a legnehezebben kihasználható szín számomra is, a barna szemeim miatt, de ha ráesik a választásom, mindenképpen csak egy keveset használok belőle és egy melegebb tónusú színnel kombinálom, holnap körbe is nézek, hogy is lenne ez a legjobb, aztán ki tudja, lehet, hogy készítek egy sminkes bejegyzést, bár azokat nagyon nem szeretem, mert olyan furcsa magamat fényképezni, ráadásul nagyon bénán fotózom magam:D

      Törlés
    2. Na az nem lenne rossz mert én is a barnaszeműek közé tartozom :)) De köszi a tippet, majd próbálgatom :)

      Törlés
  4. A Flashback Silvert tényleg nem könnyű fotózni! Már én is összeraktam a posztot, de a képeken vajmi kevés látszik a rózsaszín fényből...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy szuperjók lesznek a képeid, mindig nagyon szuperek:) igen, már láttam más blogot is, ahol egyértelműen szimpla szürkének láttam, és először fel sem ismertem:/ élőben annyival sokoldalúbb:)

      Törlés
  5. Elmeháborodott...ezen jót röhögtem :DDD
    Én a Glamour-napokon szereztem be a lilát, de egyenlőre még Color Tattoo-függőségben szenvedek :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elmeroggyantat akartam írni, de azzal máris megcáfoltam volna magam:O :D color tattookból sosem elég!!!!! Szeretem ezekkel az infalliblekkel kombinálni:)

      Törlés
    2. Én is tökéletes párosnak tartom őket :-)

      Törlés
  6. Nekem a tender caramel van meg (azt hiszem ez a neve :D) szeretem, de ritkán használom, nem vennék többet, mert nekem ez már túl csillogó kategória, de ez a halvány barna, ami nekem van még belefér :)

    VálaszTörlés
  7. Aaaaaa ezt a színt vadászom hetek óta:/ mindenhol ki van fosztva! Hol vetted???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Müllerben vettem (Debrecen) :)

      Törlés
    2. Öhm, odáig nem biztos, hogy elmegyek érte:D de az itteni Müllerekben körbenézek:)

      Törlés
  8. Nagyon szépek! *.*
    Egyre jobban tetszenek! :)

    VálaszTörlés