2013. május 1., szerda

Pöttyös mani másképp


Rossz kislány voltam. Nagyon rossz kislány. A 17. kerületben (elágtól nem messze) van egy kínaiak által üzemeltetett delikátesz szerűség, 190 Ft egy tábla Milka. Ezért tértem be (barátom megnyert egy fogadást, így jár neki az Oreos Milka:D), és fültisztító pálcikáért, de nem kellett sok idő, hogy felfedezzem a körömlakkos állványt. 18 ml 300 Ft-ért???!! Tyűha. Bántam otthon, hisz annyi a fogadalmamnak, de csak elhoztam 3 színt is.


Így indult a történet. A 3 lakk közül 2-t fel is használtam ebben a manikűrben, aminek ihletője egy néhány nyárral ezelőtt a Promodban vásárolt rövidnadrágos, pántos overall ruhám mintája volt.

Egyénként ezek a körömlakkok nem is olyan rosszak a pénzükért, bár a zöldnél színügyileg nem ilyenre számítottam, számomra túl neon, ráadásul elég gyatra a fedése. A sárgának van a legerősebb fedése, a babakék valahol a kettő közt van, számomra csak 3 rétegben érte el a kellő hatást (de nem szoktam vastag rétegeket húzni, biztosan 2 vastagabb is megteszi). Bár őszintén szólva, egy 18 ml-es körömlakknál (főleg ilyen árnál) aztán nem nagyon izgat, milyen gyorsan fogy, annyira elenyésző!


A manikűr végtelenül egyszerű, csak (mint az általam kivitelezettek nagy része) elég sok időt vesz igénybe. Alaplakk, 2 réteg fehér körömlakk, száradás után pedig egy pontozóval (ami nekem még mindig nincs, szóval esetemben egy ecset hátulja) elkezdem felvinni (ebben a sorrendben) a kék, sárga, rózsaszín, végül fekete pöttyöket. A lényege abban rejlik, hogy nem egyenletesen kell felvinni semelyik színből a pontokat.

A jobb kezem szokás szerint sokkal bénább lett, de az egésznek más jellege lett attól, hogy kevesebb feketét használtam:


Nektek mi a tapasztalatotok ezekkel az "olcsó, kínai" lakkokkal? Érdeklődve várom, hátha van valami jó tippetek:)


  
Petronella xox

10 megjegyzés:

  1. Ez annyira szép színes és "összevissza", hogy az már jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az összevisszaságban kicsit rám ütött, de nekem épp emiatt tetszik, "a zseni átlátja a káoszt" :D

      Törlés
  2. Díjat kaptál tőlem :)
    http://alessandrabelleza.blogspot.hu/2013/05/best-blog-award.html

    VálaszTörlés
  3. Szia! Tőlem is megkaptad a Best blog díjat.:)Nagyon tetszik a blogod,a képek, az írásaid...minden^-^
    http://szepseglabor.blogspot.hu/2013/05/best-blog-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, Szabina, melengeti ez most a kis szívemet rendesen, nagyon nagyon drága vagy!:))

      Törlés