2014. augusztus 6., szerda

MoYou Explorer nyomdázás


Be kell vallanom valamit: rajongok a majdnem fehér lakkokért. Legyen szürke, nude, kék, rózsaszín, lila, akármi! De ha csak néhány árnyalat választja el a fehértől, szinte biztos, hogy szeretni fogom. Így volt ez az OPI My Vampire is a Buff árnyalatával, amihez hosszasan kerestem egy hasonmást, és úgy érzem, végre sikerült, megtaláltam.


De annyira szeretem, hogy néhány hónap leforgása alatt a 15 ml-nek a harmadát biztosan elfogyasztottam (salátával;). Ez a csoda a Zoya Jacequeline, amit önmagában is szeretek használni, főleg, mikor rohanok, mert fantasztikusan pigmentált, gyorsan és fényesre szárad. Ám kifejezetten szeretem különböző színekkel párosítani, ezúttal is egy ilyen elképzelés szüleményét mutatom meg a körmeimen, ami Instagramon többötöknek is elnyerte a tetszését.:)



Candy a tipikus Barbie rózsaszín, ami sokakon jól mutat, én rettentően szeretem ezt a színt, de szerintem önmagában nem mutat jól a bőrtónusommal. Érdekes, ezzel az "off-white" árnyalattal csettintésre úgy éreztem, ezt nekem találták ki. Ki érti ezt?:)


A nyugalom és hagyományok megőrzése végett persze leírom a "receptet": 
1. Candy és Jacequeline közreműködésével készítettem egy átmenetet.
2. A MoYou Explorer 03-as lemez mintáit vegyesen használtam, és próbáltam úgy felgörgetni a mintákat, hogy változatosan foglalják el a teret.
3. Felkentem egy réteg Fairy Dust-ot (China Glaze), mert egy ilyen csajos, rózsaszín manikűr szinte könyörög a holo csillámokért.
4. Végül az elengedhetetlen fedőlakk sem hiányozhat (ami csak a Seche Vite-et jelenti nálam).

Nagyon tetszett ez a manikűr, élveztem viselni (amolyan királylányos érzés, és belül mindannyian királylányok vagyunk, én legalábbis biztosan.:D), szívesen kreálnék hasonlókat. Ha időm engedi, sokszor ezen a koncepción indulok el. Remélem nektek is tetszett.;)


34 megjegyzés:

  1. Hú gyönyörű lett *-* Ez a mintázat nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is totál odavagyok ezekért a mintákért, nagyon jól kihasználható lemez!:)

      Törlés
  2. Szépséges lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Szuper lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed, köszönöm!;)

      Törlés
  4. Hűha! Csodaszép! Nekem kicsit homokos hatást keltett elsőre. Imádom én is ezeket a színeket, szuper az átmenet meg a nyomdázás is! Nagyon jól megkomponáltad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Az átmeneteim sokat fejlődtek az elmúlt időben, ezek a színek meg mindig a kis gyermekkori énemre fognak emlékeztetni.:D

      Törlés
  5. Válaszok
    1. köszönöm, Bogi!;) jövő ilyenkor én is Bokor leszek! :)

      Törlés
  6. fantasztikus, gyönyörű, csodálatos! *.*
    soroljam még? ;)

    VálaszTörlés
  7. Hű *-* már az átmenet is nagyon tetszik, ezzel a mintával pedig csodás, a felette lévő csillámcsoda pedig felteszi az i-re a pontot. Egyszóval imádom :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A Fairy Dust tényleg minden manikűrnek ad egy csavart!:)

      Törlés
  8. gyönyörű manikűr, nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép mani lett, tényleg királylányos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mindannyiunkban él egy királylány.:D köszi! :*

      Törlés
  10. Kedves Petronella!
    1. - nagyon tetszik ez a lakkozás.....sajnos az én körmeim soha nem lennének hajlandók arra, hogy ilyen szép hosszúra cseperedjenek.... :(
    2. nagyon tetszik a blogod, és azt szeretném kérdezni, hogy nem bánnád-e ha az enyémre kiraknám a blogod a rendszeresen olvasott oldalakhoz? :) (http://drus-paradise.blogspot.hu/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Régen nekem is rövid körmeim voltak, de mióta nagyon odafigyelek, hogy ne feszegessek velük semmit, és csak üvegreszelővel reszelem őket, sokkal erősebbek lettek!
      Dehogy bánom, nagyon kedves vagy!:)

      Törlés
  11. Nagyon szép manikűröket készítesz! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű, megnézném kékben is. :)

    VálaszTörlés