2014. szeptember 24., szerda

Quick update + Kedvenc őszi mix and match - ILNP Black Orchid & Color Club Cosmit Fate


Helló lányok, ezer éve!! Így a bejegyzés elején senkit nem untatnék akarata ellenére életem zűrös részleteivel, de ha kíváncsiak vagytok rá, akkor a bejegyzés végén kerítek erre sort.;) Addig pedig élvezzétek az eddigi egyik kedvenc manikűrömet, ami egy szimpla újrahasznosítási ötletből nőtte ki magát. 

Néhány héttel ezelőtt volt a születésnapom, és (természetesen.:D) mindkét húgomtól kaptam valami körömlakkokhoz kapcsolódó ajándékot. Euniké többek között egy OPI szettet vett nekem, Enikenn pedig néhány MoYou nyomdalemezt. Ezek a lemezek a Tropical családból származnak, ami  t ö k é l e t e s  nyárra, és ameddig tudtam, használtam is a neon és élénk színekkel, de azóta fejben is beállt számomra az ősz, mégsem akartam megválni ezeknek a lemezeknek a gyönyörű mintáitól. Így lettek Tropical mintákból hulló falevelek.


De beszéljünk először külön-külön a két lakkról. Azt hiszem, kétség sem fér hozzá, hogy Madlennel, Zsuzsival és Edinával mindig bűnbe csábítjuk egymást, együtt szoktunk külföldről rendelgetni, többek közt az amerikai ILNP márkától. Black Orchid az új, őszi kollekcióban jelent meg (amiből a narancssárga kivételével amúgy szívem szerint az összeset megvenném), és már az előrendelésnél tudtam, hogy ez nekem KELL. Akik Instagramon követnek, már láthattak is vele egy manikűrt korábban.:)

És milyen jól döntöttem! Az egyik legcsodálatosabb lakk, amit ilyenkor a körmére kenhet az ember. Egy rétegben még nagyon áttetsző, de a második rétegben már teljesen fed. És napfényben egyszerűen megbolondul, elképesztően szép benne ez a holo fény. 


A másik nagy "szerelem" kollekcióm a Color Club Halo Hues (2012-2013), nem nyugodtam, míg mind a 12 árnyalat meg nem lett belőle (találjátok ki, melyik három nő társaságában szereztük be ezeket a lakkokat...:). Sajnos nagyon szeretem befejezni a kollekciókat.:/ Érdekes módon, annak ellenére, hogy a narancssárga színt semmilyen mértékben nem tolerálom magamon, Cosmic Fate nagyon tetszett már az elejétől. Van benne valami lesült, nyárvégi érzés... mindenesetre rögtön tudtam, hogy ez a két lakk mesés lesz együtt, de nem tudtam, hogy ennyire!

Ez a lakk is két rétegben fed szépen, majdnem egyben is, ezért lehet vele ilyen szépen nyomdázni. Nagy volt a kísértés, hogy minden körmömre nyomdázzak, de ez a két lakk külön-külön is olyan szép, hogy örülök, hogy adtam nekik egy kis önálló teret.:) 


Azt hiszem, mindent elárul, ha elmondom, hogy 5 napon keresztül viseltem (és a képek az utolsó napon készültek, bocsánat a lenövésért!). Annyi dicséretet kaptam érte az egyetemen, mint manikűrért még soha, és olyan nagy mázlim van, hogy az elmúlt egy hétben még szépen sütött a nap, így előjött a manikűr legszebb arca.:)


Ami pedig az izgalmakkal teli mindennapjaimat jelenti, életem legdurbább éve előtt állok: jövő ilyenkorra a legjobb barátom felesége leszek, de addig még előttem áll egy szakdolgozat írás és egy államvizsga, és persze nem ártana eldönteni, hogy megyek-e mesterre, vagy elkezdek teljes állásban dolgozni; addig venni szeretnénk egy lakást, felújítani, berendezni, otthonná varázsolni, mindemellett az esküvő és nászút megszervezése sem piskóta, még ha az édesebb terhek közé is tartozik.:) - ha van rá igényetek, néha beszámolok róla, hogy áll az esküvő- és a lakás projekt!:)
Mindezt úgy igyekszem tenni, hogy az eddigi stabil, szeretett munkahelyemen felmondtam, és most új munkahely után nézelődöm. Eddig kicsit sok felhő volt a fejem körül, főként, mert az autómat is összetörtem, ami sok időmet, és mégtöbb pénzemet felemésztette, de igyekszem visszarázódni a "nyári szünet" után a blogolásba, mert szeretem csinálni, és titeket is nagyon szeretlek!

És szeretnék időnként egy-egy körömlakkos videót is készíteni - az őszi körömlakkokra szeretnék ráfókuszálni.:) Mit gondoltok? Próbálkozzak, vagy az utóbbi után felejtős?:D
Hogy tetszik a manikűr?

Puszi mindenkinek.:*

17 megjegyzés:

  1. Ó te jó ég, most már csak jó dolgok jöhetnek! A manikűr fantasztikus, a lakk jól bírta, ha ez az 5. napi állapot.

    VálaszTörlés
  2. Én már láttam az instagramodon ezt a manikűrt,de újra leesett az állam :D Nagyon passzolnak a színek!Az őszi lakkos videónak pedig nagyon örülnék,mert én már jó ideje benne vagyok az új évszak hangulatában (hála a Pinterestnek...) :D És az esküvős,lakás projektes bejegyzéseket is szívesen olvasnám! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, a Pinterest igazán rá tud hangolni engem is minden évszakra.;) épp most írom össze a videóhoz a lakkokat, alig várom, hogy nekiállhassak.:)

      Törlés
  3. Gyönyörűséges! A jövő évhez pedig kitartást, engem minden téma érdekel az esküvős/lakásvásárlós ráadásul nálam is aktuális. A videodat meg olyan jó volt nézni,szóval jöhet még sok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, gratulálok!!:) Az egyik legizgalmasabb szakasza az életnek, nem? Dolgozom a videó háttérmunkálatain, remélem, hamar neki is tudok állni érdemben.;)

      Törlés
  4. Huu mennyi információ! Először is gratulálok! Másodszor meg kitartást kívánok, ezek után csak jó dolgok jöhetnek!Harmadszor meg igen kérek youtube videókat! És végül imádom ezt a manikűrt, pedig nem is rajongok a holo lakkokért. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) És a visszajelzéseket is, mindenképp csinálok őszi videót!:)

      Törlés
  5. Juuuuuj, de jó hogy írtál! :) Ez a manikűr persze már IG-on is a szerelmem lett, egyszerűen nem lehet betelni vele. Ez Az Ősz! Ennyire egyszerű :) <3
    A többi kérdésre a válaszom pedig, hogy az esküvőről és a lakásról is szívesen olvasnék! Ugyan az esküvőn már túl vagyok, de így még izgalmasabb mások tapasztalatait olvasni róla (jellemző rám: nem előtte élvezem, hanem utána :D). A lakás meg különösen is érdekel, mert ez még előttünk áll. És videó mindenképp legyen, én az előzőt is nagyon élveztem ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a manikűr nekem is a nagy betűs ősz (azóta anyukám is kért ilyet, de neki az összes körmére nyomdáztam:). Köszönöm a visszajelzéseid, már nagyban gyűjtögetem az "anyagot" a videóhoz.;)

      Törlés
  6. Légyszi, légyszi, légyszi legyen videó! A kék lakkokról szólót már legalább két tucatszor megnéztem - pedig nem is vagyok nagy rajongója a kéknek -, nagyon ügyes vagy a videózásban is. :)
    Az ILMP Black Orchid pedig azóta tetszik, amióta először láttam róla képet, csodaszép lett ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De drága vagy*.* Black Orchid egy csoda, nagyon ajánlom!:)

      Törlés
  7. Csatlakozom az előttem szólókhoz! Imádtam az előző videót is, plusz nagyon szeretem kb. az összes bejegyzésedet, úgyhogy írj bátran, amiről jólesik. Mi meg majd itt leszünk és jól elolvassuk (meg megnézzük)! ;)
    A lakk gyönyörű, épp most szerveződünk páran kis csapatba a rendeléshez, mert Madlen, Edina és Te durván fertőzitek a népet! :D
    És persze sok sikert, kitartást, energiát az előtted álló feladatokhoz! Kedvenc főnököm mondása illik most ide legjobban: Teher alatt nő a pálma! - mondá ő minden húzós időszakban. :D
    És egyébként úgy vettem észre, hogy tényleg képesek vagyunk megsokszorozni az energiáinkat, ha éppen arra van szükség, úgyhogy hajrá, mindent bele! :)

    VálaszTörlés