2013. május 21., kedd

Barry M Dazzle Dust - Chocolate (53)



Egy blogsalen jutottam hozzá már meg nem mondom mennyi pénzért (a rossz memória átka...), 5 perc szünet: emailek visszakeresése, elolvasása, és siker - 600 Ft :). Úgy voltam vele: próba cseresznye, ha tovább olvassátok a bejegyzést, elárulom, elégedett vagyok vagy sem:)

Barry M dazzle dust Chocolate színben 
Hol találod meg? MakeupPlaza, Barry M hivatalos oldala
Mennyiért? 1590 Ft (a Chocolate árnyalat itt nem kapható) valamint £4.59 (itt elérhető)

32 árnyalat érhető el a MakeupPlaza oldalán, amivel nem tudok mit kezdeni, mert én a Barry M-nél csak 12 árnyalatot bírtam felfedezni. Whateva'. :D Barry M márkával még sosem volt dolgom, a lakkjaik közül pedig akadna miből csemegézni... meg persze a hihetetlen rúzsválasztékból is.

Maga az szín telitalálat számomra és a mindennapokra. Szeretem a barnának ezt az árnyalatát, valahogy mindenhez kombinálható, ráadásul napfényben szemkápráztatóan szikrázik. Emiatt kicsit nehéz is volt befotózni, folyton "kifókuszált"... plusz nem vagyok egy túl gyakorlott "fotóművész". :D



Mennyiségben nem valami sok, ha az ember a Mac és Sleek mennyiségeihez van szokva. Egészen aprócska a tégely, ami 3 g pigmentet rejt magában. Igazából kevesebbnek látszik:) Viszont a méretéből adódóan könnyebben lehet tárolni és cipelni.

Gyönyörű, különleges alkalmakkor szívesen nyúlok érte, de számomra a pigmentek mindennapokra túlságosan pepecselősek. Nincs időm és affinitásom ennyi időt fecsérelni a szememre, főként meleg napokon, mikor tudom, hogy az olajos szemhéjam úgyis 7-8 órán belül egy szuper primerrel is csodásan becsíkozza azt a rengeteg munkát. Ettől függetlenül, ha használom, mindig elégedett vagyok a minőségével és az eredménnyel, nagyon jó kis termék, igazi jolly joker :)

Végezetül a swatch: kifúkuszálva látszik a gyönyörű csillogása igazán:) A swatch alap nélkül, ujjal felvíve készült. Elég meggyőző, nemde? ;)

Remélem, tudtam segíteni ezzel a bejeggyzéssel valakinek:) Érdemes szétnézni egyébként a neten swatchok terén, rengeteg gyönyörű szín van *.*

Használtok pigmenteket?

Szép napot:
  
Petronella xox

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a csoki szín! De én nem vagyok elég ügyes ahhoz, hogy pigmenttel dolgozzak, pedig olyan szép színeket lehet kapni, talán majd egyszer megtanulok ezekkel is bánni :D

    VálaszTörlés
  2. Uh, az a swatch tényleg meggyőző, főleg alap nélkül, csodaszép :)

    VálaszTörlés