2013. május 21., kedd

Eredményhirdetés

Eljött ennek is az ideje, néhányan mondtátok, hogy már vártátok. Én is nagyon vártam, mert ez az első nyereményjátékom, és először nem is nagyon tudtam, hogyan kedzjek hozzá a sorsoláshoz, mivel nincs Excelem (azaz kaptam Macre való Microsoft programokat tavaly a nagyszüleimtől, csak nincs CD lejátszóm szóval nem tudom telepíteni :D), aztán rájöttem, hogy ezért van a Google Drive-om. :) Bravissimo :D

34-en jelentkeztetek a játékra, összesen 70 esélyel indultatok. Dobpergés kíséretében pedig megtudhatjátok, ki nyerte a két Color Club lakkot:

Gratulálok, Monika! Remélem, hogy szebbé tette az estédet ;)

Emailben még felveszem a kontaktot, de csak holnap délelőtt, mert kicsit megviselt ez a mai nap.
Aki ezúttal nem nyert, ne búsuljon, lesz még több nyereményjáték a jövőben!:)

Szép estét mindenkinek:
  
Petronella xox

1 megjegyzés:

  1. Huh, alig hiszem el, mikor görgettem lefelé, már úgy dobogott a szívem, és mikor megláttam a nevem...ááááááááááááá..... annyira örülök :) nagyon, nagyon :) köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés