2013. október 8., kedd

Szerettem - Szeptember



Még egyszer sem készítettem ilyen havi összefoglalót, nem is garantálom, hogy átfogóan sikerül mindent összeszednem, de kicsit csikorgattam az agytekervényeim, és megpróbáltam egy kupacba szedni a sokat használt/ nagyon szeretett dolgokat az előző hónapról.

1. NYC Sunny bronzosító - Nagyon kopik a frankó nyári színem, amit igyekszem bronzosítóval álcázni. Jelentem, tényleg aktív használatban van, már látszik is a pan alja. Egy leheletnyit narancsos ugyan, de a legjobb drogériás bronzosító, főleg az árkategóriájában. Na meg a Nars Lagunát nincs szivem gyakran használni, csak ünnepnapokon :)

2. The Body Shop Cranberry joy tusfürdő - A hűvösebb napokon szeretek már utána nyúlni, mert annyira nyugtató, fűszeres illata van. Ici picit szárít, így a hozzá illatban illő testvajat is bevetem alkalom adtán:)

3. Kallos Latte hajpakolás - Az egyik barátnőm ajánlotta, szóval beszereztem az Auchanban levő Kallos boltban. Nagyon finom az illata, azóta is ebben áztatom a hajam:) Hajmosás előtt fél órával még száraz hajra rakok belőle egy szép nagy adagot, hogy már itt elkezdjenek beszívódni a hatóanynagok, aztán hajmosás után is igyekszem felrakni egy újabb adagot 20 percre. Egyelőre bevált, és ha nem is működne, szobaillatosítónak akkor is remek lenne :D

4. Garnier Minerals krémdezodor - nagggggyon szeretem a friss, lányos, krémes illatát, és számomra hatékonyan működik. A suliba is szeretem magammal vinni, főleg a sportolós napokon (majdnem az összes olyan:), egy pörgős edzés előtt jó a felrissülés!

5. LipSmacker Rootbeer ajakápoló - igazán furcsa szaga van, de én megbarátkoztam vele, sőt, egészen megkedveltem. A hatása szuper, és nagyon szép csillogást ad a számnak, csak amolyan visszafogott módon :) Tipikusan táskákba dobálós típus, meg is látszik rajta, a felirat lekopott mind egy szálig :(

6. Mac Sublime shine (dazzleglass creme) szájfény - még a tavaly karácsonyi limitált kiadásból való szépség, amiről ezer éve írtam még ITT a blogon. Nagyon szeretem ezeket az ajakfényeket, bár szeles időben felér egy öngóllal :)

7. L'Occitane Cherry blossom parfüm - annyira megunhatatlan, százszor is újravenném! Friss, élettel teli és csodás a csomagolása. Igen, nálam ez mérvadó, le lehet kenyerezni egy cuki dobozzal/ stílusos borítással :) Arról nem is beszélve, hogy így az üveg a szoba dísze is!

Nektek mi volt az előző hónap abszolút kedvence?

2 megjegyzés:

  1. Ó, a tusfürdő de jól hangzik! Remélem, idén télen is jó illatokkal állnak majd elő :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak én is nagyon örülnék, mindig jó kedvre derítenek a fincsi illatoktól:)

      Törlés