2013. október 1., kedd

Mac - Purple Majesty



Sziasztok lányok, életemben először jelentkezem a blogon Mac lakkal, mégpedig a MAC Me Over nevű kollekcióból származó igazi sötét gyöngyszemmel. Amint lehetőségem nyílt rá, hogy kipróbáljak néhányat közülük (ebben a haul bejegyzésben már említettem), nem tétováztam :)


Sajnos nem kifogástalan a minősége. Mikor az első réteget festettem, ledöbbentem, hogy fedhet ennyire egyenetlenül és furán, de aztán szép fokozatosan javult, ahogy nőtt a rétegek száma. A színe egy álom, én teljességgel odavagyok az olyan lakkokért, amik lilák/lilásak/átmenetek a lila és bordó között. (Ha minden igaz, holnap is egy olyan lakkal jelentkezem, ami minden embernek más színű :D)


Nagyon elegáns, és mentségére szóljon, gyönyörűen fényes a finishe. Az egyetemen szerették a lányok, apukámnak is nagyon tetszett (szerinte ezek a sötét árnyalatok állnak a legjobban egy nőn), a barátomnak viszont nem tetszett különösebben (ő a világos árnyalatokat szereti rajtam). Ami engem illet, ezekben az igazán sötét árnyalatokban érzem a legjobban magam, főleg ebben az időjárásban!


Biztosan csak azért gondolom, hogy luxusérzetet kelt, mert láttam az üvegét, mielőtt felkentem, ezt sajnos nem tudok objektíven megítélni, de egy a lényeg: nem bántam meg, hogy megvettem, pedig közel sem tökéletes :)

Szóval lányok, íme a kérdés: lila vagy bordó ez a lakk?

10 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép! :-) Nálam ez a szín inkább bordó, mint lila, de néha tényleg nem egyértelmű :-)
    A képeken engem a Rimmel Fierce Cherry lakkjára emlékeztet, bár abban vannak piros mikrocsillámok, amiket ebben nem látok. Egyébként a Rimmel lakkal nekem is az a problémám, hogy valahogy nem olyan szépen terül, kellett belőle három réteg, hogy szép egyenletes legyen a fedése, pedig én aztán nem tudok vékonyan lakkozni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ismerem a Rimmel lakkot, de ha még csillog is, ajjaj, nagyon szép lehet:) biztos ennek a színnek a típushibája :D

      Törlés
  2. Szép színe van, de nekem így képek alapján egyértelműen bordó :D

    VálaszTörlés
  3. Ez egy lilásbordó lakk :D De szerintem is közelebb van a bordóhoz, mint a lilához. gyönyörű színe van. Imádom a MAC körömlakkos üvegeit *-* Annyira de annyira professzionális, nőies, letisztult és MINŐSÉGI *-*

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, nagyon jó kézbe venni, van súlya, a kupaknak meg ilyen vicces gumis anyaga van:)

      Törlés
  4. Nekem is bordónak tűnik :) Nagyon szépen mutat a körmödön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minél inkább bordónak mondjátok, annál lilábbnak látom:D köszi ;)

      Törlés
  5. ez a szín ..huhh szép!!!

    VálaszTörlés