2013. október 16., szerda

Mac - Get nocited!



Sziasztok, ma egy egyszerű és nagyszerű lakkot mutatok be nektek, ami ráadásul hiánypótló lakk is volt nálam:)

Hogy miért hiánypótló? Nem merem elmondani, hány körömlakkom van (még így, hogy a tizedét, azaz a nem használt lakkokat elajándékoztam is több, mint szeretném), de nagyon kevés piros lakkom van, olyan igazi piros pedig egy sem volt eddig. Ó, pedig milyen nőies, milyen dög ez a szín!


Az előző bordós-lilás Mac körömlakk tesztjénél sajnos nem az volt a tapasztalatom, hogy könnyű vele dolgozni, de ez a lakk felülmúlta minden várakozásomat. Szépen terül, nem olyan foltosan és furán, mint az előző, jó a fedése, és csodásan fényes felületűre szárad. A képeken nem használtam fedőlakkot.


És nem viccelek, hogy élvezet volt viselni, bár a vörös rúzst nem vállaltam be hozzá a munkahelyemre, de elég volt ez a lakk, hogy még jobban felnőttnek érezzem magam, akit komolyan kell venni, akire oda kell figyelni, akinek megosztásra érdemes önálló gondolatai és dögös kisugárzása van (na jó, ennek ha csak a fele is teljesült, már boldog vagyok:D). És mindez egy lakk miatt! Annyit számít az önbizalom:) 

Ami pedig sokat elmond a minőségéről, az az, hogy Temptalia szigorú rendszere is A- osztályzatot adott ennek a körömlakknak.


Ami az anyagiakat illeti, szerintem a Mac lakkok indolókolatlanul drágák, minőségben ennyivel nem jobbak, hogy kifizessen az ember 3800 forintot egy egyszerű krém finishű lakkért. Persze ez még csak  középkategória, ott vannak a Chanel és Guerlain lakkok, tudom, de én nehéz szívvel adok ki ennyi pénzt is egy lakkra (akkor már inkább A England:). Viszont ebben a haul bejegyzésben olvashattátok, hogy egy blogsalen vettem harmadáron ezt a csodát, és jól figyeljetek, mert szerintem ez a lakk annyira jó, hogy talán az eredeti árát is megéri:)

Nektek mi az etalon piros lakk?

6 megjegyzés:

  1. úúú ez nagyon dög lakk, és nem csak rövid körmökön mutat jól a piros-vörös, nagyon jóláll a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gyönyörű! :)

    Mea (Nail Polish Maniac Blog)

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy ennyire bejött neked :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. nagyon dögös! eddig egy 6 éves l'oreal lakk volt, kb. pont ilyen (sajnos a nevét fejből nem tudom), de még két astor lycra várja otthon, h valamikor végre őket is felavassam... :)

    VálaszTörlés
  6. FranCiiska: a piros lakkok szerintem minden körmön jól állnak, bár ebből a mondatból most nem tudom megítélni, hogy ezek szerint itt rövid vagy hosszú körmöm van szerinted (a mostanihoz képest rövid:)
    Mea: Igen, amolyan alapdarab!
    zizitim: jajj nagyon szeretem őket!:)
    dyna: nekem a L'oreal lakkok kimaradtak az életemből. Egyetlen lakkom sincs tőlük, szerintem azért, mert minden színük, ami tetszik, már megvan más márkától:) De az Astor Lycrákat nagyon szeretem!

    VálaszTörlés