2013. március 15., péntek

Revlon Lip Butter - 025 Peach Parfait


Nagy hatással volt Európára az amerikai beauty guru társadalom, ami ezt a kis ékszertkövet illeti - ugyanez elmondható sok Revlon termékről -, sok emberről hallottam kicsiny hazánkban, aki sóvárgott utána, aztán vagy megszerezte, vagy nem.



Én elsőként missglamorazzi-tól, a tündéri Ingridtől hallottam róluk YouTube-on, egy külön videót szentelt ezeknek a termékeknek és egyenként beszélt az összes árnyalatról, ami neki megvan. Swatchokat is készített és a száján is megnézhettük, ráadásul Ingriddel teljesen ugyanolyan bőrszínünk van, mindketten sárgás alaptúnusúak vagyunk, télen sápadt fehérek, nyáron szép barnák, kombinált/olajosabb típussal… swatchok nélkül is tökéletesen megbízom az alapozóválasztásaiban és az árnyalatokban:) Épp ezért amit láttam, hogy nagyon jól mutat rajta, tudtam, hogy rajtam is jól néz majd ki:)

Próba képpen egy színben rendeltem meg, de van egy jópár, amivel szemezek. 

A temék ígérete: egy szájápoló hidratálása egy rúzs pigmentáltságával ötvözve. Helyt adok, bár vannak árnyalatok, amik kevésbé pigmentáltak, de vannak, amik bumm! Hihetetlenek. Mindenki megtalálja a számára tökéleteset!





A csomagolás inkább emlékeztet egy rúzsra, mint egy ajakápolóra, bár több játékossag van benne:) Maga a műanyag kupak megfelel az ajakvaj színének, nem száz százalékosan, de ha valakinek 10 lapul az egyik fiókjában, ad egy ötletet, melyik után nyúljon! A kupak teteje átlátszó, ha állítva tároljuk, felülről látjuk magát a rúzst. Ha fejjel lefele, akkor egy színes matricán (ami a műanyag kupak hasonmásszíne) van feltűntetve az árnyalat száma és neve. Akárhogy is tárolnánk, nem ronthatjuk el!:)

Ez az árnyalat egy barackos-korallos, enyhén vizes csillogású rúzs (én így hívnám), apró arany csillámokkal, amik az ajkon nem érvényesülnek annyira, csak a fényét emelik az összetételnek. Nagyon természetesen hat az ajkon, igazi mindennapi viselet, csodás az elf Candid Coral-jával vagy Nars Orgasm-jával…. egy barnás, natúr szemsmink, enyhe bronzosítás és kész a tökéletes tavaszi/nyári smink!

Ebayen vettem ETTŐL az eladótól 8-9 dollárért, nekem nagyon megérte, gyorsan megérkezett a csomag és ebbek a szakaszában az évnek szinte csak ilyen színeket fogok viselni, már most attól tartok, hogy hipp-hopp elfogy!

Végül a swatchok: a kezemen többször áthúzva majd egyetlen húzással, a számon pedig közepesen építve:)


Itt is ezt viseltem:)

Használtok Revlon termékeket? Szemeztek valamivel mostanság tőlük?


Kellemes hosszúhétvégét mindenkinek, vigyázzatok magatokra ebben az ítéletidőben!

  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése