2013. március 15., péntek

elf Studio baked pirosító és bronzosítók

Végre elérkeztem ezekhez a gyönyörű kis darabokhoz, már legalább egy hete befotóztam őket, de nem volt még időm megíri ezt a bejegyzést. Az elf baked pirosítói és bronzosítói lesznek most a reflektorfényben, mert gyönyörűek, mert hasznosak és mert nagyon nagyon megérik az árukat!

Aki már olvasta korábbi bejegyzéseimet, és figyelmes volt, tudja, hogy az amerikai elf honlapról rendeltem EZT az indokolatlanul hatalmas elf csomagot, mert sok rokonom él kint, így volt kihez rendelnem, ők pedig idepostázták hozzám. Szóval jóval az itteni ár alatt jutottam a termékekhez, ráadásul épp egy olyan akciójuk volt, hogy minden Studio vonalról rendelt terméket 50% kedvezménnyel vehettem, tehát duplán megérte nekem:) De fontosnak tartottam ezt megismételni, hátha valaki ezt a bejegyzést olvasná először.


A csomagolásban semmi cicoma (jajj de édi ez a szó!:), semmi felesleges: teljesen funkcionális, viszont hibátlanul működik. Az átlátszó műanyag fedél jól záródik. Ha megfordítjuk őket, az alján egy egészen apró matricán van feltüntetve az árnyalat neve. A stramm csomagolás elképesztő 6g-os terméket rejt magában, gyerekek, ez nem egy aprócska mennyiség, elleszek velük egy darabig :D

A két bronzosító neve Maui és Los Cabos. Maui a világosabb, ezt szépen lehet alkalmazni egész arcos bronzosításra, de csak nagyon finoman, mert erősen pigmentált. Nyugalom, semelyikben nincs csillám, sosem értettem, egy bronzosítóba hogy jut eszébe bárkinek is csillámot rakni?! Los Cabos ennél egy még sokkal intenzívebb bronzosító, erőteljes kontúrozáshoz tudnám ajánlani közepes/sötét bőrre. Van egy félvér barátnőm, rajta tökéletesen mutatna, na majd legközelebb biztosan elkapom ezzel a termékkel, ha Pesten jár:D De egy közepesen kreol bőrű lányon is el tudom képzelni egy Kardashian-hangsúlyos kontúrozáshoz, szépen elsatírozva:) A lényeg, hogy ne szaladjon el az emberrel a ló, nagyon nagyon pigmentált!!

A pirosító Peachy Cheeky, egy hihetetlenül gyönyörű, tavaszias, friss pirosító, csodás fényt ad az arcnak, már a pot-ban is annnyira szép, hogy megenném. Kicsit Mineralize Skinfinish beütése van:) Nagyon szeretem ezt a pirosítót használni, mikor egy friss, barackos kinézetet szeretnék, egy halvány, barackos szájtermékkel és visszafogott szemsminkkel:) Tökéletes hétköznapra!


Nagyon nagyon elégedett vagyok ezekkel a termékekkel, azon morfondírozom, bárcsak rendeltem volna még több pirosítót... de üsse kő, így is annyi van, hogy még az unokáim is használni tudnák:)

Milyen bronzosítót ajánlanátok másoknak? És a matt vagy csillámló bronzosítókat preferáljátok?

Akik olvasták mostanában a blogom, tudják, hogy síelni voltam, ma értünk haza, nagyon szuper volt!:) Csak a szerelmem viselte nehezen, de ma ahogy beléptem a szobájába, egy hosszú ölelés után levette a kabátom-sálam-sapkám-kesztyűm, felkapott a karjába, lerakott az ágyra, levette a csizmám, betakargatott és a kezembe nyomta ezt a bögrét ízesítetlen zöld teával (csak egy kicsi méz volt benne a torkom miatt), ahogy legjobban szeretem, ezzel a "hiányoztál" felirattal és sok-sok szivecskével:) A legédesebb teremtmény ezen a földön!!!!(L)
Írjatok egy kommentet, ha ti is szerencsés szerelmesnek valljátok magatokat:)))



Sikeres napokat mindannyiatoknak,
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése