2013. március 11., hétfő

Maybelline Color Tattoo mini gyűjtemény

Elhatároztam magam egy ilyen bejegyzésre, mert megérdemlik. Az életem mindennapos részei, babusgatott drága kis ajándékok lusta lányoknak, akárcsak én:) Megegyszerűsítik az életem...

A magyar kínálatból csak egy színem van jelenleg, van még egy pár szín, ami érdekel, de nem eszeveszetten, amúgy sem veheti fel a versenyt a kinti választékkal, akik ráadásul újra és újra kiadnak új árnyalatokat, némelyiket mondjuk csak limitáltan. Ehhez képest az itthon kapható 6 árnyalat elég szegényes:)



A csomagolásukat nagyon szeretem, mert az üveg számomra mindig a luxus érzetét kelti. A tetejét lecsavarva pedig szembe találjuk magunkat a lényeggel, magával a termékkel:) különböző finishű szemhéjfestékek közül válogathatunk, az Államokban kb. egy hónapja jöttek ki ezek a metál finishű darabok (első kettő), de vannak matt és csillámló árnyalatok is. 


Eleinte kissé szkeptikus voltam ezzel a belenyúlós módszerrel, főleg, mivel ha nem szintetikus (pl. korrektor) ecsettel visszük fel, egyáltalán az sem biztos, hogy felveszi az anyagot, az eloszlatás pedig nem egy leányálom. Nekem világosabbaknál ujjal vált be a legjobban, persze mivel tartós termékekről beszélünk (lásd a nevében a 24 órás ígéretet), nem árt, ha rögtön felvitelnél akad a kezünk ügyében valamilyen papír törlőkendő vagy miegyébmás, amibe megtörölhetjük az ujjunkat, nem érdemes megvárni a kb. 1 perces szárazási időt, mert kétfázisú sminklemosón kívül lesheted, mi hozza le:) Ha sötétebb árnyalattal dolgozunk, a legegyszerűbb szintetikus ecsettel felvinni (a precíz felvitel kedvéért), majd a széleket ujjal eldolgozni.

Barely Branded
Ez a szín egy nagyon szeretett "láthatatlan" alap, ami egyenletessé teszi a szemhéj színét, nyugodtan dolgozhatunk rá akármivel, de önmagában is szépen mutat. Metál finish, szép fényt ad a szemnek. Highlighterként is használhatjuk a belső szemzugban. Nagyon könnyű vele dolgozni, csodás formula:)

Inked in pink
Világos, fagyos lazacrózsaszín, egymagában és alapként is használom, és nagyon szeretem. Szerintem minden bőrszínhez remekül passzol, szintén a metál vonalból való, egyik bestseller mostanság:) Formulája akár az előzőé, könnyen siklik a bőrre, egy álom vele dolgozni!

Painted purple
Mesésen mutat az üvegben, igazi mély indigólila, de sajnos vele vannak a legnagyobb csalódásaim, a formula kicsit szárazabb és vékonyabb, mint az előbbieké, emiatt sokkal nehezebb szépen eldogozni. Építve nagyon mély színt is kaphatunk, viszont több időt vesz igénybe a szép eldolgozás, mint az előbbieknél, épp ezért ritkábban nyúlok érte... pedig nagyon szeretem a lilát! 

Eternal Gold
Látjátok ezt a hatalmas krátert a közepén?:) Jó sokat használtam, míg ez volt az egyetlen krémes szemhéjfestékem itthon! Még mindig nagyon szeretem, ünnepi sminkekhez alapdarab volt, egy egyszerű szemhéjpúdert is nagyon feldob, ha ezt használom alapnak. Ő az egyetlen magyar darab, a formulája valahol a metál finishűek és a lila közt lehet, de inkább a metálok fele húz, soha nem okozott nehézséget eloszlatni vagy satírozni.

B-J: Barely branded, Inked in pink, Painted purple, Eternal gold

Rengeteg másik színt kinéztem már magamnak ebayen, hűű, nagyon nagyon szívesen vennék még egy 6-7-et, mert ezeket tényleg minden nap használom...

Ami egy icipicit zavar, az a külön helyen gyártott termékek méretbeli különbsége. Nem hatalmas az elütés, de azért szembetűnő, ahogy a 2., 3. képen is láthatjátok. Ez tárolásnál üt vissza, de azt mondom, ez legyen a legnagyobb probléma velük és boldog lesz a kapcsolatunk, annyi biztos:)

Használtok valamilyen színt a Color Tattoo-k közül? 

Szép napsütéses napot, take care!!
  
Petronella xox

2 megjegyzés:

  1. Nekem az On and On Bronze és az Eternal Gold van meg és én is nagyon szeretem őket. :)

    VálaszTörlés