2013. március 20., szerda

Hálaadás tag

Tudom, hogy hálaadás november 4. csütörtökjén van, egyáltalán nem március közepén (egyébként mi hagyományból november 3. csütörtökjén tartjuk itthon), de ma reggel úgy keltem fel, hogy egyszerűen muszáj megállnom egy pillanatra, körbenéznem és hálát adnom mindenért, mert mindig rengeteg dolog van, amiért hálás lehet az ember:) És mennyivel jobban indul így az ember napja, ha nem arra néz, hogy mije nincs, hanem arra, hogy mi mindene van?

-Hálás vagyok, hogy ma reggel már friss (nem fagyasztott) epret szeletelhettem bele a reggeli müzlimbe!

-Hálás vagyok a napsütésért, hogy végre-valahára előbújt a napocska:)

-Hálás vagyok, hogy egy szép nagy ágyam van egy nagyon jó matraccal, így pihentetően tudok aludni minden éjszaka!

-Hálás vagyok, hogy van samponom, amivel hajat tudok mosni fél óra múlva, és nem kell egész életemben zsíros hajjal mászkálnom:)))

-Hálás vagyok, hogy van egy telefonom, ami minden reggel ébreszt.

-Hálás vagyok a barátomért, akit a mai nap is látni fogok, hálás vagyok, hogy van egy társ mellettem, aki ennyire megért és szeret, és akit mindennél jobban szeretek:)

-Hálás vagyok, hogy minden nap zuhanyozhatok, és frissen, tisztán feküdhetek az ágyamba.

-Hálás vagyok a laptopomért, amin megírhatom ezt a bejegyzést, és hogy egy ilyen szuper kis laptop, amilyenre egész életemben álmodtam!

-Hálás vagyok, hogy volt miből felújítani az én részem a házban, így végre minden úgy néz ki, ahogy elképzeltem és hogy nagyon illik hozzám!

-Hálás vagyok, hogy előző héten síelhettem, és hogy minden évben van rá alkalmam.

-Hálás vagyok érte, hogy van módom egyetemre járni és diplomát szerezni, ráadásul az egyik legjobb egyetemen az országban.

-Hálás vagyok a szüleimért, akik felneveltek, és akik miatt ilyen sok mindent értékelni tudok az életben.

-Hálás vagyok a két húgomért, akik ráneveltek az osztozkodásra és önzetlenségre:)

-Hálás vagyok minden olvasómnak, akik figyelemmel követik a blogot, a feliratkozóknak és az idetévedőknek is: nagyon sokat jelent, hogy vagytok nekem!!!! :)

-Hálás vagyok azért a szeretetért, amiben felnőttem!

-Hálás vagyok a gardróbomért, a benne lapuló ruhákért, és hogy minden nap fel tudok öltözni valamibe, ráadásul ezek a ruhák még tetszenek is nekem és bőven van választási lehetőségem is.

-Hálás vagyok, hogy 3 éves koromban beiratott anya balettozni és hogy van tehetségem a tánchoz, és azt csinálhatom szabadidőmben, ami igazán érdekel, amit egész életemben csináltam és amihez értek is!

-Hálás vagyok, hogy nem Szibériába vagy Kanadába születtem, vagy más irdatlan hideg helyre, mert nagyon nem bírom a hideget!

-Hálás vagyok, hogy ilyen sok helyen utazgathattam már a világban, hogy lehetőségem volt megismerni más kulturákat és népeket, és hogy módomban állt kétszer is 11 órát első osztályon utazni pár éve, igazi ajándék volt:)

-És végül, huszadikként, hálás vagyok minden emberért, akivel összesodort a sors, emberekért, akikkel találkoztam, megismerkedtem, akik a szívemhez nőttek, akik formáltak, akár csak apró személyiségekért is, akik nem voltak jelen sokat az életemben, mégis adtak nekem valamit, ami által több lettem!


Van kapásból 20 dolog, amiért hálát tudsz adni?
Mi az a 3 dolog jelenleg az életedben, amiért a leginkább hálás vagy?

A Hálaadás egy művészet, amit meg lehet tanulni, szerintem:) Sokkal elégedettebb életet tud élni az ember, ha mindig a szeme előtt vannak ezek! A 2012-es hálaadásról végezetül beszúrok egy képet, annyira szeretem ezt az ünnepet, az egyik kedvencem!

Mr. B, én, Hugi1, Apa épp fényképez, Anya és Hugi2 :)
Ha gondoljátok, töltsétek ki ti is ezt a tag-et, számomra nagyon szórakoztató volt, és fel is dobta a kedvem:) Próbálom magamba nevelni ezt az életformát:D

Szép napot mindenkinek!
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése