2013. március 9., szombat

L'oréal Infallible szemhéjfestékek - első benyomás és swatchok

Nagyon nagy szerelmese vagyok a Color Tattoo-knak és minden krémes szemhéjfestéknek, nagy volt a vonzás: és bár ez igazából nem krémes, hanem nagyon nagyon finomra őrölt por, mégis ahogy hozzáérsz az ujjaddal, úgy érzed, már-már krémes, ráadásul eképp is viselkedik.

Oké, vallomás. Nem 1-2 krémes szemhéjfestékem van itthon:D De mindig kíváncsi vagyok az új dolgokra, és bár ez annyira nem új, számomra mégis az, még sosem próbáltam őket, és nagyon izgalomba hoztak a drogériában, el is késtem a közgazdaság órámról emberesen:(  

Teljesen megkergültem, mikor megláttam, hogy szinte a színek egyharmada le van árazva, meg is vettem az összeset (kivéve a fűzöldet, mert kétlem, hogy azt valaha ki tudnám használni). Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ha látok leárazva valamit, amire eddig is fájt már a fogam, csak mindig volt fontosabb dolog, amire költöttem, akkor általában megveszem a leárazottakat, így meglátom a minőséget, és hogy hogyan működik rajtam, és ha bejön, akkor szívesen beruházok más árnyalatokba is azon a vonalon, teljes áron.



Úgy örülök, hogy már az enyémek, nagyon szuper kis termékek!!:) Tegnap vettem őket, szóval ma volt rajtam először (a lila egy arany Color Tattoo-val kombóban), igazából csak annyit mondhatok, hogy nem rosszabb a Color Tattooknál, bár szerintem nem is jobb:D Talán annyiban jobb csak, hogy bővebb  a színskála, ahonnan válogathatunk, ugye nem nagy titok, hogy Amerikában mindkét említett termékből sokkal, de sokkal bővebb színválasztékról beszélhetünk (de erről bővebben írok az Államokból rendelt Color Tattoo-s bejegyzésben, már persze, ha szeretnétek róla olvasni/képeket nézni). Viszont nekem nap legvégére, így 10-11 fele már minden becsíkozódik, legyen alatta UDPP, Nars smudgeproof base vagy egy olcsóbb elf mineral base....:( gondolom velem van a baj. De nap közben nem volt semmi gond!


Ezek a színek elég "hangosak", ez igaz, de vannak sokkal visszafogottabb, természetesebb árnyalatok is a drogériákban, persze gondolom nem a leggyönyörűbb és legjobban fogyó árnyalatokat fogják 50%-kal leárazni:) Szívem szerint az összes árnyalatot megvenném a neon zöld kivételével, bár most, hogy nézem a L'oreal hivatalos magyar honlapját, 8 árnyalatot találok, amiben alapból nincs is benne az a 3 árnyalat, amit én vettem... érdekes. Akkor most mennyi is van fordalomban?:D 12-re szavazok! De a fent lévő 8-ból 4-5 árnyalat mindenképp eléggé izgat:) (főként a barackos rózsaszín, a vajszínű, a khaki, a fekete és az éjkék:)


Mi a véleményetek ezekről a szépségekről? Ti használjátok valamelyik árnyalatot? És mik a tervek a hétvégére?;)

Én vasárnap hajnalban elmegyek síelni Ausztriába a családdal, ne kérdezzétek, hogy fogok-e tudni síelni egyáltalán ilyen lábbal, a lényeg, hogy együtt a család, amúgy meg 100%-ig biztos vagyok benne, hogy meggyógyultam, szóval nem olyan ész nélkül, de azért repeszteni fogok a feketepályákon, ha minden igaz;) Csütörtökön jövünk, de addig is, remélem lesz alkalmam írni!

Vigyázzatok magatokra,
  
Petronella xox

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Még csak a Hourglass Beige van meg, de kezdek elcsábulni. :D
    Megkérdezhetem, hogy mennyibe kerültek pontosan, és melyik drogériából származnak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)) Jajj az is gyönyörű szín! A Keletinél lévő Rossmannban vettem őket, de a rózsaszínből biztos, hogy én vettem meg az utolsót:( azt is úgy találtam meg, hogy valaki eldugta egy más színű sor mögé! 1200 Ft volt rájuk írva, de csak 1000 Ft-ba kerültek, meglepődtem a kasszánál:)

      Törlés
    2. Köszi a gyors választ! :) Én múltkor teszteltem a sajátom buliban, és nagyon jól bírta, tettem is fel képet a blogomra róla, kukkants be, ha gondolod. :)

      Törlés
    3. Megnéztem, gyönyörű, szebb feltéve, mint az üvegben!!:)

      Törlés