2013. január 25., péntek

Teszt: Benefit - Scene Queen szett



Helló lányok, ma ismét egy Benefit szettel kerülünk közelebbi kapcsolatba. Nagyon beleszerettem a márkába és a megbízhatóságába, így gondoskodtam az utánpótlásról, hogy "legyen miről írni" és nektek is legyen választási alapotok, ha szeretnétek rendelni. 

Ugyanebben a formában van még egy másik Benefit szett is "Sunday funday" névvel, ami inkább nappali sminkhez lett kitalálva, ebben a csomagban pedig füstös szemhez, hangsúlyos ajkakhoz is megtalálunk mindent. A tükröt ebben sikerült egészben megtartanom, juhuuu, valljuk be, jól indul ez a bejegyzés! :D





Annyira sajnálom, hogy ilyesmiért külföldre kell másznunk, mégha csak az interneten is. Persze ez igaz rengeteg márkára, de akkor is. Én kiegyeznék egy jó kis Sephorával is az Aréna Plázában, azt hiszem :D Vagy inkább addig örüljünk, amíg nem kísértenek meg minket és a pénztárcánkat hasonlókkal?

A szett tartalma:
-CORALista pirosító
-High beam highlighter
-Smokin line szemeruza
-Juicy coral szájfény
-szemhéjpúder 4 árnyalatban
-pirosító ecset és két duplavégű ecset a szemhéjpúderekhez

Szegény CORAListát már biztos unjátok, de szerintem annyira gyönyörű pirosító! Friss megjelenést kölcsönöz nekünk, bár egy kicsit nyárias nekem így tél közepén, de ha egy kis meleget szeretnénk kölcsönözni a mindennapokba, én azt mondom, gyere bébi. Nem mindig tartom be a nyárias-télies színek szabályait.

A Juicy coral nevezetű szájfény szintén egy gyönyörű szín, ugyanaz a kicsit ragadós textúra, mint a Life on the A list szájfénynél is. A pigmentáltsága viszont sokkal erősebb, lehet hordani bátran rúzs nélkül is!

A High beam-hez érve megint csak ismételni tudom magam, zseniális kis miniatürizált termék. Amiről most már kicsit jobban tudok nyilatkozni, az a tartóssága, sajnos ez a gyenge pont, pár óra alatt teljesen lemászik az arcról, úgyhogy kicsit igazítani/pótolni kell rajta, viszont ezzel az apró, utazós mérettel pont ez a szuper, hogy bárhova elfér, nem nagy fáradtság bedobni a táskába indulás előtt.

A swatchok bármilyen primer vagy alapozó nélkül készültek, sajnos látszik is, hogy egy ici-picit potyog, ami a sötétebbeknél nagyobb gond, de azt hiszem ez könnyen kiküszöbölhető, ha odafigyelünk sminkelés közben. A pigmentáltságukban nincs semmi kivetni való, még primer nélkül is erősek a színek. Gyöngyházfénnyel csillognak, szerintem mesések.

A szemceruza finom, puha textúrájú, mély fekete színe van és teljesen matt, semmi csillám (halleluja!). Hihetetlenül tartós, alig bírtam levakarni a kezemről :)

Összességében elégedett vagyok ezzel a szettel, egy jól kihasználható darab. Leginkább egy görög esti tengerparti séta, aztán koktélozás jut róla eszembe, nem hiszem, hogy a közeljövőben menni fogok Görögországba, nincs is sok kedvem hozzá a mostani körülmények közt, de ha mégis, semmiképp nem hagyom itthon ezt a szettet :) Számomra igazi esti megjelenés.

Ezt még régebben rendeltem a Sunday Funday-jel együtt, talán a Sephorától, és sajnos nem találom, hol lehet jelenleg rendelni, de ha jól emlékszem, $38 volt darabja.

Nektek hogy tetszik a szett? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése