2013. január 31., csütörtök

Smink: füstös natúr


Lányok, ez az első sminkes bejegyzésem, remélem elégedettek lesztek ahhoz képest, hogy ez a "kezdet". Az ihletet Niki adta a Made in Beauty bloggerinája, aki még régen készített egy sminket ugyanezzel a négy színnel, de neki világos, kékeszöld szeme van és nagyon világos bőre, így gondoltam, elkészítem: sötét szemre és oliva bőrre hogyan műküdik. 

Nem csaináltam ma semmi izgalmasat, bementem az Ikeába akciós husigolyó menüt enni (még vasárnapig tart, 400 Ft, juppí!), a húgommal és a barátnőivel, aztán célirányosan mentem a Media Marktba rizsfőzőt nézni. De mielőtt elkezdtem készülődni, megfogant bennem a gondolat, hogy ezt és így készítem el, és ha már elkészítem ebben a szűkös 25 percben, amíg még fel is kéne öltöznöm és a hajammal is csinálnom illene valamit (hát ez nem jött össze), akkor már üsse kő, dokumentáljuk!

Használt termékek:

Arc
-Mac Studio Sculpt SPF15 folyékony alapozó (NC25)
-noname Ebay-ről rendelt korrektor paletta
-Mac Studio Fix púder 
-Mac Peachykeen pirosító

Szem:
-Maybelline Color Tattoo krémes szemhéjalap: Bold Gold
-Urban Decay Naked paletta: Virgin, Sin, Darkhorse és Hustle
-Mac folyékony tus

Száj:
-Mac On the Scene szájfény (Cremesheen) - teszt itt!


A hangsúlyt a sminkemben a szemekre szerettem volna terelni, ezért egy nude szájfényt tettem fel, ami már-már olyan, mintha nem is lenne rajtam semmi (bár a képekig kopni is elkezdett már bőszen), csak gyönyörű, krémes csillogással látja el a számat. 

Amúgy baromira nem akartam ennyire Mac-es sminket összeállítani, de tényleg nem, csak most, ahogy utólag visszagondolok és elkezdtem párhuzamosan rajzolni magamnak a "Blogos füzetembe" a face chartot, hát néztem egy nagyot, hogy légyszi légyszi, ne nézzetek sznobnak, ez így alakult, de egyáltalán nem ilyen nagy arányban vannak jelen a Mac termékek a smink kollekciómban. Majd meglátjátok a közeljövőben, mennyire nem csak a High-end körül forgok ;)

Szóval ez lenne. Lenne mit photoshopolni meg retusálni, de - nem tudom, hogy épp az outfit vagy a smink teszi - én azért önbizalommal telve léptem ki az utcára, ami nem mindennapi :)

Niki füstös barna sminkje ITT!

Ti is inkább semleges színeket szerettek hétköznapra?
Milyen sminket látnátok szívesen a közeljövőben?
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése