2013. január 19., szombat

Lush leárazás II. rész




Aki egyszer megtapasztalja, milyen érzés féláron vásárolni a Lush-ban, az biztosan elcsábul mégegyszer. Ez a bevásárlás az előtte lévőre max. egy héttel történt, de adtam magamnak egy kis időt tesztelgetni, na meg a vizsgaidőszak is a nyakamba zuhan(t). :) Íme!



Büsch De Nöel arctisztító
Ez az a termék, ami miatt visszamentem, mert sok jót hallottam róla. Őrölt madnulát, igazi áfonyát tartalmaz, enyhén radírozó és tápláló arclemosó. Nagyon finom illata van (eleinte), én más kicsit besokalltam tőle, túl édes, de szeretem, ahogy felfrissíti a bőrömet. (2550 Ft)


Tonikok
Breath of fresh air tonic - egy teljes méretű csomagot vetted belőle, mert leírás alapján nagyon tetszett. Ez inkább száraz bőrre való, de nekem kombinált bőröm van, és én is szeretem. (2990 Ft)
Moon and sun toniktabletta - ez egy bőrnyugtató hatású darab minden bőrtípusra (1190 Ft)

Popcorn ajakradír
Szégyen, hogy negyed éven belül már a harmadikat veszem, miközben még az elsőből is alig fogyott (lásd a képen - az újat még nem nyitottam ki, így a régivel mutatom a tartalmát). Őszintén megrázott a hír, hogy kivonják a forgalomból, így bebiztosítottam magam egy jó darabig :) (2290 Ft)

Krémárnyaló 'Light yellow' árnyalatban
Hiába olvastam róla szörnyű véleményeket, úgy voltam vele, hogy ki kell próbálnom személyesen, hogy mennyire igaz. IGAZ. Hidratálóval elkeverve, színezett krémként elhasználható, szerencsére tökéletesen egybeolvad a bőrömmel ez az árnyalat - mindig is tudtam, hogy kínai vér van bennem, azért vagyok sárga :P (3750 Ft)


Feeling younger highlighter
Ez viszont nagyon tetszik! Finom csillogást kölcsönöz a bőrnek, én a meleg árnyalatú pirosítóim feletti részre szeretem felvinni, nagyon szépen megtöri a melegséget ez a hűvös árnyalat. (4490 Ft)


Million kisses ajakszínező 
Az utolsó darab volt...:) Nagyon nem bántam meg. Kis helyen elfér, a sötét vöröstől az enyhén 'szélcsípte' halványvörös árnyalatig bárhogy fel lehet vinni. Elég száraz textúrája van, így ajánlott alá/fölé egy ajakápoló. (2250 Ft)

Merry Christmas ajándékcsomag
Tele aranyló termékekkel! Bár innen már egy jópár termékem amúgy is van, azért egy nagyon hasznos és édes doboznak tartom.
Sunnyside habfürdő - ez pont jól jött, mert az utolsó darabomat pár napja odaadtam anyának. Szeretem, hogy csillog, hogy úgy érzem, folyékony aranyban fürdök!
Golden Wonder fürdőgolyó - HATALMAS!!!
Snowcake szappan - jópár féle Lush szappanom van, ilyet is használtam már egy ideje. Szerintem elajándékozom egy barátnőmnek.
Créme Anglaise testápoló - LENT olvashatsz róla bővebben
It's raining men tusfürdő - a 'Honey I washed the kids' szappan folyékony változata (amit nagyon szeretek!)
(10290 Ft)

Créme Anglaise testápoló
A fenti ajándékcsomag legzseniálisabb tagja. Az esti lemosás - radírozás - tonikozás trióm után szeretem ezzel bekenni az arcom. Igazi folyékony luxus, extra puha és hidratált lesz tőle reggelre az arcbőröm. Sajnos limitált kiadás volt, hullatom a könnyeim látva, milyen vészesen fogy:(

hamarosan update a pontos árakkal.

Ennyit a Lush bevásárlásról, remélem hasznosnak találtátok!
Ti is kihasználtátok a nagy Lush leárazást? Mi került a kosaratokba?


  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése