2012. december 17., hétfő

Vásárló körút Bécsben

Helló szépségek,

Szóval hogy, igen-igen. Vásárolni csodás érzés. Mikor az Egyesült Államokban vagyok, pénzem nagy részét (értsd: egészét) általában a Forever21-ban költöm az utolsó centig, a kaján és a tömegközlekedésen kívül. Legyen szó egy apró "falusi" kis üzletükről, egy közepes, plázában található változatról, vagy a legnagyobb üzletükről, amiben valaha voltam: a Times Square-en lévő 5 (vagy 6?) szintes Forever21 komplexumról, ami a földszinten kezdődik és lefele mennek a szintek... nos, akármelyikben is járok, mindig megtalálom az engem legjobban kifejező darabokat.


Az első ruhadarabomat talán 13 évesen vásároltam náluk Dallasban, egy fekete pánt nélküli, apró pöttyös koktélruhát masnis megkötővel, csipke alsószoknyával. Odáig voltam érte, meg persze az összes barátnőm is, mind elkunyerálták, mikor hazajöttem. 

Most nyáron is beújítottam pár klasszikusra, meg persze aktuális fellángolásnak is beadtam a derekam az aktuális divatnak megfelelően - sosem bánom meg őket, ilyenkor vagy fél évig a kedvenc ruhadarabjaim lesznek. Viszont Magyarországon nincs üzletük, a webshopon pedig nem merek rendelni próba nélkül, mert nem vagyok az a szerencsés tökéletes alkat, akin minden jól áll. Az se biztos egyébként, hogy szállítanak Európába.

Mikor a húgommal (aki 17 éves, de mintha ikrek lennénk, a legjobb barátnőm!) gondolkoztunk a szülinapi ajándékunkon, kitaláltuk, hogy egy vásárló körutat szeretnénk a Forever21-ban. Mert egyébként csak pár hónapja tudjuk, hogy egyáltalán van Európában (az exemtől aki bécsi lakos). Kocsiba is pattantunk pénteken és 3-4 óra utazás után voilá: A Mariahilfer Strassén találtuk magunkat Bécs belvárosában a bizonyos üzlet előtt.

Ahogy beléptem, magcsapott az a bizonyos, "hűűű, Amerikában vagyok" érzés, aztán csak azon kaptam magam, hogy pakolom a ruhákat a bevásárló táskájukba és próbáltam felfedezni a három emelet labirintusos rendszerét. Végül kicsit csalódott voltam, mert nem találtam annyi szuper cuccot, mint amennyit Amcsiban szoktam, mennyiségben is látni ezt a vásárolt ruhadarabokon. 

A másik üzlet, amit én különösen szerettem itthon, de kb. fél éve eltűntek (gondolom magyar pénztárcához nem való ára miatt), az a Vero Moda. Odavagyok a gumis derekú, rengeteg színben kapható farmerjeikért, vagy 6 színben megvan, de mivel szinte kizárólag ezeket hordom nadrág gyanánt, nagyon hamar elhasználom őket. A feketéből például vagy az ötödiket "fogyasztom". Nincs utánpótlás? Bécsben meg lehet vásárolni duplaannyiért (nem túl bíztató... de így is csak kb négy-ötezer  forint darabja, ha párosával veszed őket). A Forever21-nal szemben volt az üzlet, átmentünk oda is. Meg ha már ott voltunk, próbálgattunk ezt-azt... De a képek magukért beszélnek! Íme az összegzés a ruhadarabok terén (előre is bocsánat a körülmények miatt - felújítás folyik nálam):









Volt még két további ruhadarab, amit meg szerettem volna vásárolni, de végül lebeszéltem magam. Az egyik, egy csodaszép púderrózsaszín színű, áttetsző muszlin blúz zárt nyakrésszel, gyöngy díszítéssel - ennek egyszerűen nem értettem az árát. Kétszer annyi, mint minden átlagos felső ebben az üzletben. Nem érte meg. A másik egy barack színű blézer, én ilyen árnyalatban keresem már egy jó ideje az igazit. Viszont az anyagának elég furcsa volt a tapintása, így inkább folytatom a keresgélést.



És persze az elmaradhatatlan páreurós Forever 21 szájfények közül is elcsábultam párnak, de még nem próbáltam őket. Remélem, nem okoznak csalódást!

Oh, és ha bárki ellátogatna a méltán híres üzletbe, semmiképp ne hagyja ki a szemben lévő Nordsee éttermet, egyszerűen mennyei a kajájuk, azt hiszem már Magyarországon is van éttermük, de külföldön valahogy minden nagyobb és szuperebb és finomabb:) Mindenesetre ha lazacos wrap, tengerigyümölcs saláta koktélszószban, vagy grillezett garnélarák nyárson bárkinek beindítja a nyáltermelését csak így olvasás után, mindenképp ki kell próbálnia ezt a helyet ;)

Ti találkoztatok már a Forever21-nal? Esetleg vásároltatok náluk? Hiányoljátok a Vero Modát Magyarországról?

Mára ennyi... remélem, hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést! Szép álmokat mindenkinek!
  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése