2014. június 9., hétfő

Picture Polish - Hot lips


Tavaly még nem gondoltam volna, hogy én valaha neon körmökkel fogok mutatkozni bárhol is, de még azt sem gondoltam, hogy a körmömre kennék valamit, ami ennyire élénk. De az idő telik, mi meg  változunk, és úgy látszik, én a bevállalósabb énem szedem elő. 



Mint az egyik kedvenc körömlakk márkámnál, a Picture Polish háza táján kezdtem el először nézelődni a neon körömlakkok között. A "második 50%"-os akció keretén belül vettem meg Hot Lips-t, amin azóta sem tudtam túltenni magam, szerintem annyira remek ajánlat volt. Lényegében alig több, mint egy CG lakk áráért kaptam egy PP-t.:) 



És megérzéseim nem csaltak, ezt a lakkot is egy álom felkenni. Nem kell alá fehér lakk (azt szokták mondani, ami alá fehér kell, az nem is neon igazából), 2 közepes rétegben, vagy 3 vékonyabban tökéletesen fed. Mattra szárad, szóval kell rá a fedőlakk. 



Ami nekem a kedvencem benne, hogy olyan puha hatású, akár csak egy gumimaci, vagy egy málnaszörp, mintha bele lehetne csobbanni. Van egy olyan érzésem, hogy non stop ez lesz a lábkörmeimen egész nyáron.:) És természetesen ezek után kötelező lesz végigmustrálnom a neon felhozatalt!


Nektek mi a kedvenc neon lakkotok?
Nagyon szívesen elfogadnék néhány javaslatot, és megnézem őket, mert rákaptam az ízükre.:)

17 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok a neon színek kedvelője, de ez nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Huhh, elállt a lélegzetem is!! A bevezetőt mintha én irtam volna! :)

    VálaszTörlés
  3. Húú, ez tényleg nagyon menő! ^^ Nekem egyébként a Models Own neon lakkjai bejöttek, szerintem azokkal talán érdemes próbálkozni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, a Beach bag mozgatta meg közülük legnkább a fantáziámat!

      Törlés
  4. Én imádom a neon színeket, főleg nyáron :D ez a lakk pedig nagyon szép *.*

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neonokban én is nagyon konzervatív vagyok (ez kicsit ambivalens lett.:D), csak nyáron vagyok hajlandó használni őket. Ellenben sötét lakkokat gond nélkül felkenek nyáron is.:) Furcsa.

      Törlés
  5. Nagyon tetszett nekem is ez a lakk,egyedül azért nem vettem meg,mert a Zoya Ali elvileg elég kellene legyen nekem neon pink lakként,de lehet,hogy nem fogok tudni ellenálli neki :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zoya Alit miattad néztem meg múltkor, hát nekem teljesen ugyanolyannak tűnt! Bár nem volt ott nálam a Hot Lips, hogy összehasonlíthassam őket.

      Törlés