2014. június 7., szombat

Indie szépségek Nr.2: Pretty & Polished - Popples


Folytatva az indiek iránti szerelmemet reprezentáló sorozatot, ma egy Pretty&Polished lakkot mutatok be nektek. Akik régebb óta olvasnak, biztosan tudják, hogy ez az egyik kedvenc indie márkám, mert olyan glitter kombinációkat gyártanak, amik szerintem nagyon egyediek és kreatívak. 


Nagy vágyam volt ez a lakk, épp "milky based indies" korszakomat éltem, mikor rendelésre szántam a fejem a márkától (amúgy annyi milky alapú glitterem van, hogy kéne egy összefoglaló bejegyzés róluk), így természetesen nem hagyhattam ki a fehér, crelly alapú, neon zöld, rózsaszín és kék glittereket felvonultató szépséget sem.


Aki használt már hasonló lakkot, az nagy valószínűséggel tapasztalta, hogy nem a legegyszerűbb dolgozni velük. Az első réteg még nagyon meh, a második általában már szép, egyenletes, aki hardcore-ban tolja, esetleg ráhúz még egy harmadikat is. Mivel viszonylag sok hasonló lakkom van, megosztom veletek, hogy én hogy dolgozom velük, hátha segít valakinek:


Az első rétegnél még nem figyelek a glitterekre, csak azt nézem, hogy egyenletes fedéssel felfessem az első réteget, ne legyenek átlátszóbb pontok, mint más részeken. Megvárom, míg teljesen megszárad, ez szerintem fontos, hogy semmiképp ne szedje fel a következő réteg. Aztán a második rétegnél már sokkal inkább a glitterek elhelyezkedésére koncentrálok, és hogy ne a körömvégeken végezze a 80%-uk, inkább ráütögetem, rányomkodom az ecsettel, mint végighúzom az ecsetet az egész körmön.


Ebben a lakkban vannak óriás méretű hexagon, neon rózsaszín glitterek is, de nekem annyira tetszett a fehérség, hogy nem akartam velük "rondítani" a képet, így ami az ecsetemre akadt, azt beletöröltem egy zsebkendőbe. 

Apropó, zsebkendő: a glitteres lakkok, amik színes vagy fehér alapban vannak, a kicsit körülményesebb felvitel miatt ragaszkodóbbak az ecsethez, mint az átlag. Ha már úgy érzem, nehéz az ecsettel dolgozni, kéznél van egy zsepi, amibe egy az egyben beletörlöm az egészet, és leszedek róla mindent. Ez sokat segít!


Jajj, nézzétek, micsoda színek!*.* Egyszerűen nem tudok betelni ezzel a lakkal! 


A jó hírem, hogy annak ellenére, hogy vagy fél évvel ezelőtt rendeltem ezt a lakkot, és az indie márkáknál gyorsan cserélődik a paletta, ezt még mindig kapni lehet náluk. Ráadásul indie viszonylatban igen kedvező áron kaphatóak a lakkjaik, 8 és 9 dollár között szoktak lenni (a színváltósak általában a legdrágábbak), ez a lakk 8.50. ITT tudjátok megrendelni, ha érdekel titeket, de rengeteg csodás lakkjuk van, nézzetek körbe náluk bátran!

Plusz menőségfaktor: a P&P repost-olta a képem az Instagramján ITT.:)


Írtam már korábban egy másik P&P lakkról, a Letters to Celopatra-ról, ami azóta az egyik kedvenc lila lakkommá nőtte ki magát. Ha még nem olvastátok, ITT megnézhetitek! ;)

19 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lakk :) Én kíváncsi lennék az összes milky alapú glitteres lakkjaidra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi tervem van, hogy mi mindenre szeretnék időt szánni vizsgaidőszak után, hogy csak na!:) Ez is köztük van, köszönöm, hogy leírtad, hogy érdekelne.;)

      Törlés
  2. Nagyon szép, de szívesen megnézném úgy, hogy benne vannak a nagyobb glitterek is (ha jól látom, zöld most is került bele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt van pár nagyon szép swatch róla, orosz blog, úgyhogy egy szót sem értek belőle, de a mutató ujján pl. látni a gigantikus rózsaszín glittert.:)
      http://thepolishinglife.blogspot.hu/2013/12/pretty-polished-popples-swatches-and.html

      Törlés
    2. Ó köszi, eszembe se jutott, hogy esetleg kereshetnék is róla képet :D

      Törlés
  3. Ez az első milky alapú lakk, ami tetszik! Talán a neon színek miatt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát ez nagy szó! Ez tényleg egy különleges darab, én is különlegesen szeretem!:)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nekem is nagyon bejön ez a lakk, bár akármennyire tetszik, a 15 ml szerintem az életben nem fogy el belőle.:/

      Törlés
  5. Aranyos lakk, jó, hogy leírtad, hogyan szoktad felkenni őket, mert bizony macerásak tudnak lenni. :) Az indie lakkgyártók egyik jó tulajdonsága, hogy könnyebben nyitnak az átlagember felé, cukik, hogy megosztották a képedet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezek meg olyan jóleső apróságok! Még egy plusz pont a számlájukra.:)

      Törlés
  6. Olyan kis aranyos, viszont ettől függetlenül engem nem fognak meg különösebben ezek a tejes alapú lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valakihez nem is illik, ebben igazad van.:) Én sokszor gyerekként érzem magam, ilyenkor szeretem őket előkapni!

      Törlés
  7. Ez a lakk csodaszép! De látom, hogy ezzel is ugyanaz a gond, mint a legtöbb indie glitterbomb lakkal: hiányzik belőle az a zselésítő anyag,amitől egyenletes a glitterek eloszlása a lakkban, és lesüllyednek az aljára. Mondjuk ez pont az általad írt felkenési technikánál hasznos, mert a tetejéből tudod a "tisztább" lakkot venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlen, mennyit tudsz a lakkok készítésének menetéről, mindig elcsodálkozom! Készenlétben áll ez a lakk, hogy hozzád kerüljön.:)

      Törlés
  8. jaj, hát ez egy ááááálom! rendelnem kell egy ilyet, varázslatos. :D jófejség a kép megosztás, szeretem az ilyen közvetlenebb hangot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem a nyitottságukat! Tényleg egy álom, főleg ebben a remek időben!

      Törlés