2013. december 29., vasárnap

Karácsonyi körmök - harmadik felvonás


Kicsit csúszva ugyan, de szeretném megosztani veletek, hogy milyen körmöket viseltem Karácsony harmadik napján. Ahogy láthattátok az előző két bejegyzésben is, nem vittem túlzásba a körmök díszítését, nem készítettem sem rénszarvasokat, sem semmi giccsesett (a rénszarvas cuki azért:), amik tavaly még nagyon tetszettek: látszik, mennyit változtam egy év alatt.

Az outfitekben sem szerettem volna most semmi kirívót: a kis fekete ruhák, blézer vagy arany kardigán, egy kevés csipke, néhány elegáns, hangsúlyos ékszer. Szilveszterkor egy puccos, kiöltözős helyre megyünk, úgyhogy ott majd kiélem a durvább oldalam is, még az is lehet, hogy veszek egy estélyit...:)


Nem is írnék túl sokat erről a körömről: a China Glaze Autumn Nights kollekció zöld, frost finishű lakkját használtam (Tongue&Chic) egy rétegben - elképesztő minőség -, erre háromféle arannyal (CG Goldie but Goodie, I'm not Lion, és egy Claires arany csillámos lakk) készítettem átmenetet a körömvégekre kozmetikai szivaccsal, mindezt egy gyorsszárító körömlakkal koronáztam meg. 


Nagyon sok képet készítettem Karácsony környékén - szeretnétek egy kis összefoglalót? Én olyan nagy örömmel néztem a többi blogger kis karácsonyi képeit - mintha én is ott lettem volna velük/veletek -, és persze a régebbi olvasók tudják is, hogy sok tekintetben egyedien ünneplünk mindent.:)

Talán ez lett a kedvenc manikűröm a három közül - nektek mi volt a befutó a fa alatt?

4 megjegyzés: