2013. december 23., hétfő

Picture Polish - Kryptonite



Kevés olyan lakk van, amiről annyira a Karácsony jutna eszembe, mint erről a gyönyörűségről. Már a Picture Polish márkáért is odavagyok - egy kicsit bővebben írtam róluk az indie összefoglalómban -, nagyon jó érzékük van a színek-finishek összehangolásához.



Ez a lakk egy kisebb szerelem. Sötét erdőzöld jelly alapban holo csillámok (nem glitterek, a lemosás sem olyan vészes!) úsznak, amik úgy néznek ki, mint a zúzott üvegszilánkok. Gyönyörű mélységet külcsönöznek a körmöknek, és ettől lesz benne az ünnepi csillogás.


A minőség fantasztikus, annyira egyszerű felkenni a körömlakkot, mint a vajat a kenyérre: mintha csak magát kenné fel a lakk. Két vékony réteggel már szép fedést elértem, de két közepessel még szebb lett volna. Alapjáraton is elég fényes (képeken így látható), de fedőlakkal még gyönyörűbb.


Sajnos Magyarországon nem elérhető a márka (nem is csoda, a Nailland tulajdonosával több ízben beszélgettünk a Picture Polish forgalmazási feltételeiről, mert ő is nagyon szereti őket - Ausztráliából egy kész vagyon a szállítás), de különböző viszonteladóktól megrendelhető, a legtöbb helyen $14.50-ért. EBBEN a bejegyzésben feltüntettem a cég hozzánk is szállító viszonteladóit.


(még csak barátkozom az új Canonocskával, tegnap este végre visszakaptam - remélem minél hamarabb kitapasztalom a főbb dolgokat, de szerintem már ebben a bejegyzésben is látszik a különbség!)

19 megjegyzés:

  1. Tényleg egyértelműen karácsonyi lakk és valami eszméletlenül gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor megkaptam, még nem is tudtam, hogy ennyire tetszeni fog! Csoda lakk. :)

      Törlés
  2. wow ez az egyik listás lakkom :)
    Te milyen objektívvel vetted a gépet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kitben vettem, 18-55mm IS II obival, aztán szép lassan jönnek a bővítések meg extrák, bár még teljesen nem körvonalazódott a dolog.:)

      Törlés
    2. én is már nézegettem az objektíveket,nekem még 2 fajta kéne de meglátjuk hogy alakul.egyenlőre kihasználom ami van :)

      Törlés
    3. Igen, határ a csillagos ég, sajnos árakban is, egyelőre azonban ennek is nagyon-nagyon örülök!!:)

      Törlés
  3. nagyon szép ez a lakk és a képeid is! :) a lakkokat te honnan rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt Llarowe-ról http://www.llarowe.com/products/Kryptonite.html
      Most van is belőle, pedig ezt nagyon csakran látom készlethiányosan:) Köszönöm! :)))

      Törlés
  4. Jaj de szép, imádom ezt a fajta zöldet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy az év azon szakaszában vagyunk, mikor ez a legtöbbször előkerül :P

      Törlés
  5. Annyira, de annyira szép ez a lakk! Nagyon fáj rá a fogam, na meg a Mallard-ra is, csak a nehézkes beszerzés visszatart. Bár lehet, ez inkább szerencse, mert megeshet, hogy aztán többre is elcsábulnék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik jön a másik után, tudom, hogy érzel:/ Nekem most a kettő, ami nagyon "kellene", az a Lagoon és az Imperial. Ó és persze a Freya's Cats, az talán a legjobban:D De még vagy tizenkettőt biztos tudnék mondani! :)

      Törlés
  6. Meseszép ez a lakk! :) Én kipróbálnám milyen matt fedőlakkal is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem egy nagy élmény matt verzióban, még a swatchstickek festése közben néztem meg úgy, sokkal szebb fényesen! :) majd lefényképezem neked!

      Törlés
  7. Köszönet a webshopért, már meg is rendeltem :) Régóta vágyom erre a lakkra.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a lakk, kis karácsonyi csoda :)

    VálaszTörlés