2013. szeptember 23., hétfő

Kívánságlista


Az utóbbi időben annyi gyönyörű lakkot láttam, amik vagy elérhetőek is már számunkra, vagy nemsokára azok lesznek, hogy ideje írnom róluk egy bejegyzést. Továbbolvasás csak saját felelősségre!

Kezdeném az IsaDora őszi-téli Sugar crush kollekciójával. Te. Jó. Ég. Van három árnyalat, amiért egész pontosan megvesztem. Nem tudom, hogy sikerült ennyire erősre ez a mostani, az eddigi Sugar crush-októl nem dobtam magam hanyatt.



(de szerintem ezek közül igazából csak 6 őszi... lásd lent)

A második (Wine crush), harmadik (Emerald crush) és negyedik (Chameleon crush) teljesen lenyűgözött. Az első nagyon hasonlít az Anny Rock your nails-hez, az utolsó előtti pedig Zoya Godiva-hoz, és nekem egy LS színből egy bőven elég:) De az elsőként említett három... Nagyon-nagyon szeretném őket, csak egyelőre még nem tudtam megbarátkozni az árral a 6ml-hez képest:/

A következő a Barry M őszi-téli (szintén liquid sand..) kollekciója. Egy az egyben nagyon tetszik, az összeset szívesen megvenném (vagy megkapnám névnapomra, ha már októberben nyit a Nailland:D)
Waaa, gyönyörűek! A hófehér annyira szép és tiszta, hogy még az esküvőmön is el tudnám képzelni! De az összes nagyon tetszik, a One Nail To Rule Them All blogon egyenként is sok szép képet találhattok róluk.


Az őszi matt Barry M lakkok is nagyon tetszenek annak ellenére, hogy néha egyszerűnek/unalmasnak látom őket. A következő pillanatban viszont fordul a kocka, ilyenkor már ámulatosnak. És azzal, hogy a neveik mind kávére/összetevőire asszociálnak... kész. Egy kávészerelmesnek több sem kell:D Hmm.. megyek is, és készítek egy kávét magamnak...

Végül, de nem utolsó sorban egy réges-rég áhított China Glaze-zel zárnám a sort. A Cirque du Soleil mindig is közel állt a szívemhez (és őszíntén megrázott a múltkori élő haláleset), és a China Glaze együttműködés meghozta a gyümölcsét. A legszebb szerintem az It's Trap-eze nevű csodaszép lakk, amiben semmi különösebben őszi nincs, csak már annyira rég vágyom rá. Jajj de szép, jajj de szeretnélek (L)

Szóval ez az én kis listám. 
Nektek mi a legáhítottabb őszi darabotok?

19 megjegyzés:

  1. Húúúú !!!! Kicsordult a nyálam :))))

    VálaszTörlés
  2. Az IsaDora lakkok most tényleg nagyon erősek, a szívem szakad meg ilyenkor, hogy ennyire drágák és nem vásárolhatom fel az egészet úgy ahogy van. :( :D A China Glaze-es lakk nekem is rég fent van a kívánságlistámon, csodaszép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap meglestem őket a Douglasban es majdnem elcsábultam nekik, de aztán beugrott, hogy mingyárt Glamour napok lesznek és biztos lesz rájuk akció:) úgy mingyárt barátságosabb!

      Törlés
  3. De vicces, épp a Golden Rose egyik Jolly Jewels lakkja van a körmeimen (a 115-ös) és pont úgy néz ki, mint a CG lak. :) Egyszer majd a blogon is fenn lesz, de ha rákeresel, szerintem Te is látni fogod. :)

    VálaszTörlés
  4. Az összes Barry M lakkot szívesen elfogadnám egytől-egyig *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ez bekövetkezne, gondolj ránk, és írj mindegyikről ;)

      Törlés
  5. Gyönyörűek a sand-os lakkok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is tetszenek, pedig lineárisan csökkent a szeretetem irántuk, ahogy egyre felkapottabbak lettek. De ez a dolog most fordult.:)

      Törlés
  6. Az Isadora lakkokat pár napja néztem, nehezen de a polcon hagytam, imádom a LS lakkokat de csak nézni, nagyon sok LS lakkom van és borzalmasan ritkán használom őket, olyan érzésem van, hogy szárítja a körmeimet, de nem akarok pánikot kelteni, csak a fényes fedőlakkot hiányolom :D
    A Barry M. lakkokkal elég rossz tapasztalataim vannak a minőséget illetően....
    A CG lakk meg van, szép darab, a Jelly Jewels 15-öse, teljesen ugyanolyan :)

    A véleményemtől függetlenül, szép színek szerepelnek a kívánságlistádon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Barry M-et még sosem próbáltam, de biztos, hogy kipróbálom, egyébként furcsa, hogy rossz tapasztalataid vannak velük minőségileg, mert a Barry M lakkok pont arról híresek, hogy nagyon megbízhatóak, legalábbis amit én hallottam/olvastam külföldi bloggerektől. Az IsaDorákat egyelőre én is pihentetem, de érzem a vesztem :/

      Törlés
  7. A Barry M-nek is van egy nagyon hasonló lakkja mint a CG.
    Barry M Sequin Nail Effects néven fut...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt ismerem, de az nem ilyen, igazából az annyira nem tetszik, mert abban van még egy textúrás finish is, és az nekem már sok :)

      Törlés
  8. Az arany IsaDora <3 :D De szerintem még nem veszem meg, előbb a Moyra arany ls lakkját szerzem be talán!

    VálaszTörlés
  9. Azt hittem, az Isadora lakkokba leszek szerelmes a posztod elolvasása után, de aztán látom hogy Barry M meg kávé...menthetetlenül függök a kávétól, elvesztem! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. a china glaze nekem is megvan.nagyon szuper :) azt érdemes megvenni:)

    VálaszTörlés