2013. április 16., kedd

Beauty blogger TAG

Helló lánykák, nagyon tetszett ez a tag, szóval én is kitöltöttem! Úgy szeretem ezeket olvasgatni, mert mindig megismerem kicsit jobban a bloggerinákat, remélem ti is így vagytok ezzel, és tetszeni fog!:)

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Göndör, de mióta festem a hajam, kiment belőle, és ilyen semmilyen. Sajnálom:(

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Általában felváltva:D Ha valami újat szeretnék kipróbálni, akkor semmiképp nem kísérletezgetek, irány Adrienn (fodrászom), ha a szokásos hajszínemhez közeli, egyszerű sötétbarna, akkor megkérem anyát, fesse be ő.:)

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Nem, próbálok kreatív lenni ezen a téren is, fonások, kontyok, copfok, nagy loknik:) De nem szeretek forró hajformázókat használni, féltem a hajam.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Is-is. Ha "egyszerű", igazi körömlakkot szeretnék, akkor én elkészítem, odavagyok a körömfestésért, a rajzolgatásért:) a Húgomnak is mindig én készítem. Ha géllakkos körmöket akarok, hogy ne kelljen vacakolni pár hétig vele, akkor megcsináltatom, de a "sógornőm" kozmetikus és baromi ügyes, a felső 10000 egyik ügyes kezű szépítésze:) Benne bízom!

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Mostanában kb. naponta váltom... nagyon hamar ráunok mindenre:/

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
MINDIG. 

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Szeretek ráérősen sminkelni, ha tehetem, háromnegyed órát is elpepecselek, de ha sietek, se vagyok gyorsabb 20 percnél. Inkább korábban felkelek és rászánom az időt.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Általában az arcom, kivéve erős szemsminknél, akkor fordul a kocka.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Nem hiszem, hogy nekem bármilyen sminkre lenne már szükségem :D De gyűjtőnek sem titulálnám magam, valahol a kettő közt vagyok egy egészséges szinten, de inkább a gyűjtés fele dől a léc:)

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Régen sokszor volt 3D-s műszempillám, de legutóbb nagyon csúnyán tönkrevágta az igazi pilláim, pedig a szempilláim voltak a kedvenc dolgaim magamon, kb semmi pillám nem maradt, úgy néztem ki, mint aki kemoterápiára jár...:S azóta kösz nem. A soros pillákkal még barátkozom:) 

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Általában igen.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Néha:) Ha úgy tartja kedvem, mert úgy jobban tetszem magamnak. 


13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Régebben sokszor tettem, mostanában egyre ritkábban. Szerintem ez is egy egyéniségkifejezési mód!

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Nem tudom, a Mac az-e? Inkább középkategória. Van egy pár igazi high-end, nagyon szeretem a minőségi dolgokat és odavagyok pl. a Bobbi-s lányokért, legszívesebben vennék nekik egy csokor virágot és úgy mennék be hozzájuk, annyira édesek! És profik:) Így könnyű rávenni a vásárlásra.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Nem, mert reggelre biztos, hogy máshoz lesz kedvem:)  

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Elég ritkán, a legtöbbet egy bézs lakk Mango táskával mászkálok, mindenhez jól megy, pont jó a mérete is, a laptopom is elfér benne. A másik kedvencem egy barna-fekete bőr/szövet, virágos Reserved darab, ez kicsit nagyobb, ők ketten a kedvenceim!

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Huhh. Mivel ebben a félévben nincsenek igazán délelőtt óráim, 9-10 fele kelek, de igazi éjszakázók típus vagyok, 1 előtt nem nagyon szoktam lefeküdni, ha nagyon fáradt vagyok sem, mert rabul ejt a laptopom:P

18. Milyen gyakran sportolsz?
Nem annyit, mint általában, érzem is magamon, hogy hiányolja a szervezetem. Átlaghoz képest viszont szerintem sokat.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb!

20. Milyen magas vagy?
162-163 törpilla :))) éljenek a magassarkúk!

21. Beszélsz idegennyelveket?
Angolul szerencsére nagyon jól, németül elmakogom, amit gondolok, de inkább értek mint beszélek:)

22. Vannak háziállataid?
Huszonpár halacska:D Nagyon szépek, folyton nézegetem őket!

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Viszonylag sűrűn. Hétvégén mindig csinálom a dolgom, akkor "kimenőt" adok magamnak, de esténként akkor is felnézek és olvasgatom a kedvenc blogjaim.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Ha érdekel maga a bejegyzés, akkor mindenképp!

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Ó egy egész kis könyvecském van erről, ahova mindent felírok (a kiszemelt árnyalatokat, árakat, akár termékkódot is). Ami megvan, kihúzom. De én mindenről listát írok:)

26. Hogy jött a blogod neve?
Petra az igazi nevem, de folyton becéznek, Petrus, Petronka, Petrino, PETRONELLA :) És a beauty-t hadd ne magyarázzam:D

27. Milyen kamerát használsz?
Őőő:D Mindenki kínai nyelven leírta a gépneveket, amiből én laikus annyit értettem, hogy DRÁGA tükörreflexes dolgok, de én egy iPhone 4S-sel, viszont be akarom húzni a szüleim Canon-ját, mert úgy sem használják soha:/

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Szeretném azt mondani, hogy nagyon rendes lány vagyok, de nagyon kupis tudok lenni:D Azért minden este rendet rakok, vagy tanulás előtt, mert képtelen vagyok kuplerájban tanulni, akkor patyolat minden, viszont a tisztaságra nagyon érzékeny vagyok, heti 1-2x mindenképp kitakarítom a kis részem.

29. Mi a kedvenc színed?
Rózsaszín, lila, fehér:)

30. Káromkodsz?
Najó, kivétel nélkül mindenhol azt olvastam, hogy igen, meg ki nem? Jajj lányok bocsi, de én NEM, és SOSEM, nem tudom, egyszerűen undorító szerintem egy lány szájából, és ha felhúznak, akkor is nagyon ritkán egy francba, de akkor is meglepődnek a barátnőim:D

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Suliba megyek, aztán beülök egy kávézóba és megírom az info beadandót. Be szeretnék nézni a Bobbi Brown-ba (jhajj), mert... mert.:) Aztán bank, meg talán egy séta a Dunaparton az édessel, aztán hazamegyek és még tovább dolgozom pár készülő blogbejegyzésen:) Készítek valami vacsit, mert az egész család beteg rajtam kívül, ne ők melózzanak ezzel... utána esti rituálé (hajmosás, zuhi, olvasás, stb.:)


Köszi, hogy elolvastátok lányok, remélem tetszett! Töltsétek ki ti is!!


  
Petronella xox

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kitöltötted, érdekes volt! :)

    VálaszTörlés
  2. De drága vagy, hogy nem káromkodsz, aranyos :)
    Te is éjszakázó típus vagy, én is :D Sokkal kreatívabb vagyok olyankor :)
    Simán kérd el a Canon-t a szüleidtől, ennyit megérdemel a blog meg te is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de aranyos vagy, hogy írtál!!:) haha éljenek az éjjeli baglyok:D

      Törlés