2013. március 6., szerda

elf Studio Endless Eyes Pro Mini szemhéjpúder paletta

Folytatva véget nem érő elf bejegyzéseim (jóóóég, minek rendeltem ennyi mindent? azon kívül, hogy jól esett a lelkemnek??!), eljutottam eme csodás kis palettához, amit $2.50-ért dobtam a kosaramba (nevetséges, jelképes ár az 50%-os Studio salen). Nagyon szeretem a természetes, földes színeket, szóval nem kellett sokat hezitálnom, melyik paletta legyen a 3 közül:)



Az első benyomásom az volt, hogy nahát, mennyi gyönyörű szín... egész pontosan 32-t. Ennek a palettának Natural a neve, a másik kettő paletta 'Bright' és 'Everyday'. A csomagolás meglepett belül egy tükörrel, ugyanakkor be is lehet látni a paletta belsejébe, ami hasznos, ha pl. mind a három árnyalatunk megvan:) A szivacsos applikátorokkal én nem nagyon tudok mit kezdeni, akkor már inkább a fertőtlenített ujjam, benne szoktam hagyni a palettában és ha valami kreatívkodáshoz épp jól jönne, könnyű szívvel megválok tűlük:)


Mivel mindegyik árnyalat más-más tulajdonságokkal bír, csak általánosságban szeretnék írni róluk: a mattak elég gyatrán teljesítenek, de a fényesebb és a csillogó árnyalatok nálam jól működnek:) Kevesebbet reméltem ettől a palettától! A világos színek kevésbé pigmentáltak, de ezek sem rosszak ám. Kétségtelen, hogy 700 Ft-ért nem kell egy egetrengető minőségre számítanunk, nem is Inglot minőség fog visszaköszönni a képeken, de szerintem ki tudom használni ezt a palettát (a maga módján:D), még a két Naked palettám mellett is (épp ideje, már meguntam őket...)


Egy bánatom van, hiába ez a sok szín, van egy pár, ami elég hasonlónak tűnik már bőrön. De komolyan mondom, ez a pénz még úgy is megéri, hogy csak kinyitom a palettát és nézegetem, annyira gyönyörű:D Én mindenképp ki szerettem volna próbálni, már csak azért is, hogy lássam, milyen.



Mit gondoltok? Inkább sok kiadott pénz és verhetetlen minőség, vagy kellenek az ilyen darabok minden nő készletébe?

Ismét fáradt fejjel, de azért mindenkinek jóéjt puszit küldök innen, a hegy tetejéről:)

  
Petronella xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése